پیش بینی رشد ۱۵۰ درصدی پولکادات: آیا قیمت به ۱۷ دلار می‌رسد؟

پیش بینی رشد ۱۵۰ درصدی پولکادات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: توکن Polkadot (DOT) در چند هفته گذشته شاهد فشار نزولی قابل توجهی بوده. با این وجود، یکی از تحلیلگران بازار پیش بینی رشد ۱۵۰ درصدی پولکادات را مطرح نموده است. در این صورت، می‌توان انتظار داشت که DOT تا سطح ۱۷ دلار رشد کند.

پیش بینی رشد ۱۵۰ درصدی پولکادات

توکن Polkadot (DOT) در چند هفته گذشته به شدت افت کرده. این عملکرد منفی با کاهش ارزش بیت‌کوین که در هفته گذشته به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد، تشدید شد. با این حال، این آلت‌کوین در چند روز گذشته، موفق شده وارد روند مثبتی شود و خود را به سطح ۶ دلار برساند.

به دنبال این رشد نیز یکی از تحلیلگران بازار به نام مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) پیش‌بینی رشد ۱۵۰ درصدی قیمت این توکن را مطرح نمود. به گفته این تحلیلگر احتمالا روند DOT در هفته آینده صعودی خواهد بود.

به طور کلی، این تحلیلگر توکن Polkadot را به عنوان یکی از دارایی‌هایی که باید به آن توجه کرد، معرفی می‌نماید. طبق پست منتشر شده در پلتفرم X توسط این تحلیلگر، پولکادات در عرض سه روز به سطح حمایت تعیین شده خود نزدیک شده. این تحلیلگر سطح حمایتی را بین ۵.۶۰ تا ۶ دلار شناسایی و در عین حال بر لزوم حفظ این سطح تاکید کرده است.

پیش بینی رشد ۱۵۰ درصدی پولکادات

اگر این سطح حمایتی حفظ شود، مایکل ون دی پوپ معتقد است که قیمت پولکادات رشد می‌کند. به گفته این تحلیلگر، DOT می‌تواند تا سطح ۱۷ دلار رشد کند. بر اساس تحلیل مایکل، اصلی‌ترین مقاومت پیش روی دات برای رسیدن به سطح 17 دلار، ۹.۳۹ دلار است. در صورت شکسته شدن این مقاومت، قیمت تا 17 دلار رشد می‌کند.

توجه داشته باشید که قیمت این توکن از ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ بیش از ۳۰ درصد افت کرده، چرا که پولکادات از ابتدای سال عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.

طبق اطلاعات CoinGecko، ارزش این ارز دیجیتال در ماه گذشته تقریبا ۲۴ درصد کاهش یافته است. قیمت این توکن امروز با رشد ۲.۷۲ درصدی به سطح ۶.۷۳ دلار رسیده. با وجود این رشد، در بازه هفتگی همچنان روند نزولی دارد.

با این وجود، پولکادات با ارزش بازار تقریبا ۸.۸۵ میلیارد دلاری، سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است.

پیش بینی رشد ۱۵۰ درصدی پولکادات

منبع: newsbtc

پولکادات
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.