DOT
Polkadot - پولکادات
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

پولکادات چیست؟

شبکه ارز دیجیتال پولکادات (Pokadot) را می‌توان یک پروتکل برای اتصال بلاکچین‌های مختلف به یکدیگر با هدف حل مشکلات مقیاس‌پذیری این سیستم‌ها و سایر مشکلات آن‌ها دانست. در بیانی ساده‌تر شبکه polkadot راه‌حلی برای یک‌پارچه‌سازی بلاکچین‌های مختلف ارائه کرده است. پروژه پولکادات توسط بنیاد وب۳ توسعه یافته است و شبکه اصلی آن در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده است. شبکه بلاکچین پولکادات از یک نوع الگوریتم اجماع هوشمند با نام اثبات گواه بر سهام (NPoS) استفاده کرده است و توکن اصلی شبکه پولکادات با نماد DOT شناخته می‌شود. ارز دیجیتال DOT علاوه‌بر آن که به‌‌عنوان کارمزد تراکنش‌های درون شبکه‌ای شبکه پولکادات تعیین شده است، در تصمیم‌گیری‌های شبکه Polkadot نیز قابل استفاده است. ارز دیجیتال دات، ابتدا با استاندارد ERC20 و در شبکه اتریوم ایجاد شد و سپس به بلاکچین پولکادات منتقل شد.

خرید پولکادات

ارز دیجیتال پولکادات از رمزارزهای تحت پشتیبانی سامانه بیتستان است. کاربران بیتستان، با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود اقدام به خریداری ارز DOT کنند. همچنین از طریق مطالعه مقالات خبری، تحلیلی و آموزشی وبلاگ بیتستان می‌توانید در مناسب‌ترین شرایط بازار به خرید دات (خرید Polkadot) بپردازید. تیم پشتیبانی بیتستان، در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌دهی به تمامی پرسش‌ها و مشکلات شما پیرامون معاملات ارزهای دیجیتال خصوصا خرید و فروش پولکادات هستند.

فروش پولکادات

برای فروش پولکادات و دریافت ریال، کافیست به پنل اختصاصی خود در وبسایت بیتستان وارد شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن، به خرید و فروش پولکادات بپردازید؛ پشتیبانی ۲۴ ساعته بیتستان، به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با سهولتی مثال زدنی، به فروش DOT بپردازید و در کیف پول داخلی وبسایت، یا حساب بانکی خود، ریال دریافت کنید.

اخبار و تحلیل‌های پولکادات

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های پولکادات