استقرار Moonbeam در Polkadot به عنوان یکی از پاراچین‌های مهم و کاربردی این شبکه

استقرار شبکه Moonbeam در Polkadot
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۰

شبکه Moonbeam، برای بستن قرارداردهای هوشمند در شبکه اصلی Polkadot (DOT) مستقر شد. این شبکه به کاربران این اجاره را می‌دهد که در شبکه Polkadot قراردادهای هوشمند سازگار با EVM ببندند. برای خواندن خبر استقرار شبکه Moonbeam در Polkadot با بیتستان همراه باشید.

برای انجام قراردادهای هوشمند سازگار با EVM، پولکادات پلتفرم Moonbeam را در شبکه اصلی خود فعال‌سازی کرد.

شبکه Moonbeam، اولین پلتفرمی است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد قراردادهای هوشمند سازگار با EVM در Polkadot ببندند. حامیان این شبکه ممکن است اولین دسته از جوایز را دریافت کنند.

فعال‌سازی شبکه Moonbeam در Polkadot، پس از لانچ موفقیت آمیز خود در Kusama

طبق اعلام رسمی تیم شبکه Moonbeam که در توییتر به اشتراک گذاشته شد، ساختار کلی Moonbeam در شبکه اصلی Polkadot مستقر شده است.

استقرار شبکه Moonbeam در Polkadot

پس از لانچ، Moonbeam به یکی از پاراچین‌های مهم در شبکه Polkadot تبدیل می‌شود. Moonbeam یک پاراچین چند فازی را تکمیل می‌کند که شامل فعال‌سازی انتقال رمز، حذف super keys (Sudo) و کمک به سازگاری با شبکه اتریوم است.

تیم شبکه Moonbeam بیان کرد که بیش از ۸۰ پروژه در هفته‌های آینده، آماده راه‌اندازی در Moonbeam هستند:

پس از راه‌اندازی Moonbeam، انتظار می‌رود که انواع پروژه‌های زیرساختی از جمله bridges، پشتیبانی چند امضایی (multisignature support)، The Graph، Chainlink oracles و غیره نیز به مرور راه‌اندازی شوند.

پیشنهاد سرمایه‌گذاری در Moonbeam با حمایت تقریباً یک میلیارد دلاری توسط ۲۰۰۰۰۰ حامی در حراجی رکوردشکنی کرد.

توکن‌های GLMR به عنوان پاداش

پاداش ۱۵۰ میلیون توکن GLMR خواهد بود. با راه‌اندازی شبکه اصلی Moonbeam، توکن‌های آن در Gate.io و Binance هم اکنون قابل معامله هستند. صرافی Gate.io قیمت توکن خود را به ۵۷۰ دلار افزایش داد که ۲۲۸۰ برابر بیشتر از قیمت فروش توکن از ماه سپتامبر است.

با توجه به سازگاری کامل شبکه با اتریوم، توکن‌های GLR را می‌توان از طریق Metamask و سایر کیف پول‌ها خریداری و یا منتقل کرد.

در ۳۰ مارس ۲۰۲۱، Moonbeam حدود ۶ میلیون دلار سرمایه خصوصی به مدیریت CoinFund جمع‌آوری کرد. Binance Labs، ParaFi، Coinbase Ventures، Fenbushi Capital و IOSG Ventures نیز از این استارت آپ در تلاش خود برای جذب سرمایه حمایت کردند.

منبع: u.today

پولکادات
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.