Acala برنده اولین اسلات پاراچین پولکادات شد!

Acala برنده اولین اسلات پاراچین پولکادات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: پاراچین پولکادات، باعث هجوم سرمایه‌گذاران به سمت ارز دیجیتال DOT، شد. این پاراچین برای اولین بار، به منظور اجاره اسلات (slot) در زنجیره رله (Relay Chain) حراجی برگزار کرد و Acala برنده اولین اسلات پاراچین پولکادات شناخته شد.

اولین حراج پاراچین پولکادات در روز پنجشنبه برگزار شد. Acala برنده اولین اسلات پاراچین پولکادات، در این حراج، در مجموع 32.5 میلیون DOT جمع‌آوری کرد که بیش از 1.3 میلیارد دلار ارزش دارد. این مبلغ 81,000 شرکت کننده، از طریق عرضه اولیه کوین (ICO) که به عنوان یک وام جمعی ساخته شده بود، جمع آوری شد.

Acala برنده اولین اسلات پاراچین پولکادات

موفقیت پاراچین پولکادوت در اولین حراج

پس از برگزاری اولین مسابقه پاراچین پولکادوت، پلتفرم DeFi Acala، رقیب خود Moonbeam را شکست داد و برنده شد. با اینکه Moonbeam در مجموع کمک‌های بیشتری را جمع‌آوری کرده بود، اما آکالا در 63 درصد مواقع پیشتاز بازی بود. پلتفرم دیفای آکالا 32 میلیون DOT به ارزش 1.2 میلیارد دلار از 81,000 کیف پول جمع آوری کرد. این درحالی است که رقیب او، 34.4 میلیون DOT تا پایان حراج به دست آورده بود.

در حالی که بسیاری از افراد این حراج را یک لحظه تاریخی برای پولکادوت و آکالا می‌دانند، اما این اولین باری نیست که این پلتفرم در حراجی‌ها برنده می‌شود. پروژه مشابه آکالا (Kurara) در ماه ژوئن، اولین پروژه‌ای بود که توانست در حراج پاراچین در کوساما برنده شود.

کریستوفر والر: ارزهای دیجیتال بی ارزش هستند!

متن کامل خبر را در ادامه بخوانید

دارایی 32 میلیون کاربر DOT متعهد به Acala، به مدت دو سال یا مدت زمان اسلات Acala، قفل خواهند شد. در عوض، افرادی که در این وام جمعی شرکت کردند، در طول زمانی که منتظر بازگرداندن توکن‌های DOT خود هستند؛ توکن‌های ACA بومی Acala را به عنوان غرامت دریافت می‌کنند. این پلتفرم در ابتدا توکن‌های Liquid Crowdloan Dot (IcDOT) را راه‌اندازی کرد. این توکن که نشان‌دهنده مشارکت افراد در DOT است، شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا از توکن قفل‌شده خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که شهرت یافتن Acala به عنوان اولین برنده حراج پولکادات، به این معنی نیست که اولین کسی است که در Polkadot مستقر می‌شود.

برخلاف حراج‌های پاراچین Kisama، پولکادوت 5 پروژه پاراچین خود را که در حال حراج هستند، در 17 دسامبر فعال خواهد کرد.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
پولکادات
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.