کریستوفر والر: ارزهای دیجیتال بی ارزش هستند!

انتقاد شورای حکام فدرال رزرو از رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

کریستوفر والر (Christopher Waller)، از اعضای شورای حکام فدرال رزرو ایالات متحده معتقد است که تمامی ارز دیجیتال‌های بازار اساسا بی‌ارزش هستند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر انتقاد شورای حکام فدرال رزرو از رمزارزها مطلع شوید.

انتقاد شورای حکام فدرال رزرو از رمزارزها

براساس گزارشات اخیر، کریستوفر والر (Christopher Waller)، رئیس فدرال رزرو، بیان کرده که اکثر ۶,۰۰۰ ارز دیجیتال موجود اساسا بی‌ارزش هستند. علاوه بر این، او افزود:

شما می‌توانید هرآنچه را که می‌خواهید صادر کنید، ولی اگر هیچکس دیگری ارزهای دیجیتال را باور نداشته باشند، قیمت آن‌ها به صفر خواهد رسید.

اما علاوه بر این والر معتقد است که که ارزهای دیجیتال غیرقابل توقف هستند، زیرا هرکسی می‌تواند ارز جدیدی بسازد. والر بیان می‌کند که ارزهای دیجیتال تهدیدی برای سیستم مالی نیستند.

فلوکی اینو با تیم کرالا بلسترز اف‌سی هند همکاری می‌کند!

ادامه خبر را بخوانید

براساس گزارشات، والر بیت‌کوین را همانند طلا می‌داند حتی اگر معتقد باشد که ارزهای دیجیتال بی ارزش هستند.

او بیان کرد:

بیت‌کوین برای من اساسا همانند طلا است. این یک دارایی است که مردم می‌خرند. آن‌ها امیدوارند که بالا برود، امیدوارند پایین بیاید.

او در ادامه بهترین ارزهای دیجیتال را با کارت‌های اعتباری بیس‌بال مقایسه کرد. در ماه مارس، جروم پاول (Jerome Powell) رئیس فدرال رزرو ایالات متحده نیز اظهار داشت که بیت کوین می تواند به عنوان جایگزینی برای طلا عمل کند.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.