فلوکی اینو با تیم کرالا بلسترز اف‌سی هند همکاری می‌کند

همکاری فلوکی اینو با تیم کرالا بلسترز اف‌سی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۰

رقیب شیبااینو، فلوکی‌اینو با باشگاه فوتبال هندی که بیشترین طرفدار را دارد، همکاری می‌کند. مدیران این میم‌کوین محبوب بازار ارزهای دیجیتال با اعلام این خبر همکاری به تجارت رو به رشد خود ادامه خواهند دارد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات همکاری فلوکی اینو با تیم کرالا بلسترز اف‌سی را بررسی کنیم.

فلوکی اینو، یک میم‌کوین محبوب بازار که از توله سگ شیبااینو مدیر عامل شرکت تسلا یعنی ایلان ماسک الهام گرفته شده، با اعلام همکاری با Kerala Blasters FC، پرطرفدارترین باشگاه فوتبال در هند، به تجارت رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

به عنوان بخشی از این همکاری، لوگوی این ارز دیجیتال و وب سایت آن در طول بازی‌های سوپر لیگ هند ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در آستین سمت راست پیراهن باشگاه درج خواهد شد.

در ماه فوریه، Kerela Blasters به ​​دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسید و اولین باشگاه فوتبال هند شد که به چنین نقطه عطفی دست می‌یابد. این باشگاه در توییتر نیز ۱/۸ میلیون دنبال کننده دارد.

همکاری فلوکی اینو با تیم کرالا بلسترز اف‌سی

مروجین ارز دیجیتال Floki Inu بر این باورند که این معامله به طور بالقوه می‌تواند به محبوب‌تر شدن این رمزارز کمک کند.

این همکاری پس از آن اعلام شد که فلوکی اینو با Shiba Inu و Dogecoin در حال رقابت است و در بریتانیا از گچ‌کاری تبلیغاتش در ایستگاه قطارهای زیرزمینی و اتوبوس‌های لندن در شوک بود.

فلوکی اینو در بیانیه خود این عمل را تلاش آشکار برای سانسور عنوان داشته و شدیدا آن را محکوم کرد. با وجود مخالفت‌های موجود، فلوکی اینو همچنین یک کمپین تبلیغاتی در هلند راه انداخت.

FLOKI در ۲۴ ساعت گذشته ۴/۵ درصد افزایش یافته که روند نزولی آن را کاهش داده است.

هند ممکن است ارزهای دیجیتال فاقد تاییدیه دولت را ممنوع کند

جهت مشاهده متن کامل خبر، کلیک کنید

هند در مسیر ممنوعیت تبلیغات کریپتو:

افزایش تبلیغات منتشر شده توسط صرافی‌های ارزهای دیجیتال در رویدادهای ورزشی هند، خشم دولت را برانگیخته است.

طبق گزارش‌های اخیر رسانه‌ها، هند در مسیر ممنوعیت تبلیغات غیر مسئولانه ارزهای دیجیتال است. نخست وزیر نارندرا مودی اخیرا هشدار داده که رمزارزها می‌توانند جوانان هندی را تباه کنند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.