رکورد زنی بی‌سابقه‌ی توکن NEIRO: قیمت این رمزارز 124 درصد رشد کرد!

جهش 124 درصدی قیمت توکن NEIRO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

بیتستان: طبق داده‌های GeckoTerminal، قیمت توکن Neiro On ETH از 25 آگوست در یک روند نزولی قرار داشته، ولی گاوهای بازار با حمایت خود، باعث رشد 124 درصدی آن در 24 ساعت گذشته شدند. جهش 124 درصدی قیمت توکن NEIRO توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد.

جهش 124 درصدی قیمت توکن NEIRO

توکن Neiro On ETH که از 25 آگوست در روند نزولی قرار گرفته بود، با حمایت گاوهای بازار موفق شد از سطح حمایتی 0.02 دلاری خود با قدرت بازگردد و با شروع یک روند صعودی قوی، تا سطح 0.06147 دلار رشد کند.

طبق شاخص‌های فنی اصلی، قیمت NEIRO در حال حاضر در یک روند معکوس صعودی قرار گرفته و اگر این رالی ادامه یابد، می‌تواند به منطقه‌ی مقاومت بعدی خود در سطح 0.145 دلار نیز برسد.

با این حال، اگر فروشندگان در این مرحله کنترل قیمت را به دست بگیرند، به احتمال زیاد NEIRO تا سطح حمایت 0.0471 دلار افت خواهد کرد.

توکن Neiro بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه‌ی خود معامله شود. همچنین شاخص قدرت نسبی (RSI) آن نیز در منطقه 59 قرار دارد و در حال حاضر به سمت منطقه اشباع خرید (70) در حال حرکت است و خبر از افزایش فشار خرید توسط خریداران می‌دهد.

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.