افزایش ۲۵ هزار درصدی حجم معاملات بیت‌کوین گلد: دلیل این رشد چیست؟

افزایش ۲۵ هزار درصدی حجم معاملات بیت کوین گلد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: حجم معاملات بیت‌کوین گلد (یکی از توکن‌های ایجاد شده از هارد فورک بیت‌کوین) بیش از ۲۵۰۰۰ درصد افزایش یافت. به دنبال افزایش ۲۵ هزار درصدی حجم معاملات بیت کوین گلد، قیمت توکن نیز ۴۰/۶۳ درصد رشد کرد. حال سوال این است که دلایل رشد ناگهانی حجم معاملات توکن چیست؟ و این روند صعودی ادامه دار خواهد بود؟

افزایش ۲۵ هزار درصدی حجم معاملات بیت کوین گلد

حجم معاملات بیت‌کوین گلد (یکی از توکن‌های ایجاد شده از هارد فورک بیت‌کوین) بیش از ۲۵۰۰۰ درصد افزایش یافت.

طبق گزارشات coinmarketcp، حدود ۳۰۷,۴۸۷,۰۸۸ دلار بیت‌کوین گلد در ۲۴ ساعت گذشته معامله شده. به دنبال افزایش حجم معاملات، قیمت توکن با رشد ۴۰/۶۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۰/۹۸ دلار رسید.

شایان ذکر است که توکن در یک ساعت گذشته رشد ۱۳ درصدی و در هفت روز گذشته نیز رشد ۵۶/۵۱ درصدی ثبت کرده. دلیل اصلی این رشد مشخص نیست، اما بسیاری از فعالان بازار بر این باورند که سرمایه‌گذاران به خرید توکن علاقه بیشتری پیدا کرده‌اند.

اینفلوئنسر رمزنگاری «ساتوشی کلاب» با انتشار توییتی بیان کرد:

بیت‌کوین گلد (BTG) طی ۲۴ ساعت ۳۷ درصد افزایش یافته و به ۱۹ دلار رسیده. این رشد بالاترین رشد یک روزه آن از جولای ۲۰۲۲ است.

جالب است بدانید که نه تنها بیت‌کوین گلد، بلکه فورک‌های دیگر بیت‌کوین مثل بیت‌کوین اس وی و بیت‌کوین کش نیز امروز روند مثبتی داشتند.

به گفته فعالان بازار ارزهای دیجیتال، زمانی که بازار روند صعودی دارد، تقاضا برای خرید بیت‌کوین بیشتر شده و در نتیجه کارمزد تراکنش این رمزارز نیز بیشتر می‌شود. Glassnode با انتشار توییتی بیان کرد که پذیرش بیت‌کوین همچنان در حال افزایش است.

طبق داده‌ها، تعداد آدرس‌هایی که بیت‌کوین دارند، به ATH جدید ۴۷/۹ میلیون آدرس رسیده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.