صعود آدا به جایگاه چهارمین رمزارز برتر بازار

صعود آدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

رمزارز کاردانو (آدا)  پس از افزایش قیمت ۱۳ درصدی، جایگاه تازه‌ای در جدول برترین رمزارزهای بازار به دست آورد. این رمزارز که توکن اختصاصی شبکه کاردانو است در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳/۲٪ افزایش قیمت داشته و به بالاترین قیمت خود در ۱۲ هفته اخیر رسیده است.

براساس سایت تحلیلی کوین‌گکو (CoinGecko)، ارزش بازار کاردانو (آدا) در یک هفته اخیر ۴۴/۱٪ رشد داشته است. رشد ارزش بازار کاردانو (آدا) این رمزارز را به بزرگترین برنده بازار رمزارزها در هفته‌های گذشته تبدیل کرده است.

نمودار رشد آدا

آخرین حرکت صعودی کاردانو (آدا)‌ سبب شده ارزش بازار این دارایی دیجیتال به ۶۴/۷۴ میلیارد دلار برسد. براساس داده‌های منتشر شده این رمزارز ۳/۲۳ درصد از ارزش کل بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده است. این دارایی دیجیتال امروز جمعه ۲۲ مرداد (۱۳ آگوست)‌ برای دقایقی به جایگاه سومین رمزارز بازار صعود کرد و سپس جای خود را به رمزارز اختصاصی صرافی بایننس داد. 

بایننس کوین (BNB) مدتی طولانی در جایگاه سومین رمزارز بازار باقی مانده و هر چند وقت یکبار برای ساعاتی از تتر یا آدا عقب می‌ماند.

در حال حاضر (در زمان نوشتن این مطلب)‌ قیمت آدا به ۲/۰۳ دلار رسیده است. همچنین لازم به ذکر است که در ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات کاردانو (آدا) بیش از ۶ میلیون دلار بوده است. اگرچه روند صعودی آدا سبب توجه بیشتر به این رمزارز شده است،‌ اما این دارایی دیجیتال همچنان بیش از ۲۰٪ با بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها فاصله دارد.

قیمت آدا در روز ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) به بالاترین قیمت عمر خود رسید و پس از آن همزمان با رکود بازار ارزهای دیجیتال در روند اصلاح قیمت قرار گرفت.

تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که آماده شدن کاردانو برای انجام هاردفورک آلونزو (Alonzo hard fork) باعث افزایش قیمت رمزارز این شبکه شده است. گفتنی است در هفته‌های گذشته کاردانو با رشد چشمگیری مواجه شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سرمایه‌گذاری شرکت گری‌اسکیل در این رمزارز است.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.