رشد ۱۳ درصدی توکن چیلیز: این رشد تا چه سطحی ادامه خواهد یافت؟

رشد ۱۳ درصدی توکن چیلیز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: پروژه ارز دیجیتال چیلیز با راه‌اندازی Chiliz Chain 2.0، انشعابی از زنجیره BNB که بر اساس مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoSA) عمل می‌کند، عصر جدیدی از فناوری بلاک چین را آغاز کرد. این امر منجر به رشد ۱۳ درصدی توکن چیلیز شده است؛ اما آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۱۳ درصدی توکن چیلیز

پروژه ارز دیجیتال Chiliz با راه‌اندازی نسخه دوم Chiliz Chain، انشعابی از شبکه BNB که بر اساس مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoSA) عمل می‌کند، عصر جدیدی از فناوری بلاک چین را آغاز کرد.

با استفاده از این انشعاب زمان تولید بلوک‌ها، هزینه تولید و مصرف انرژی نیز کمتر می‌شود. علاوه بر این، زنجیره جدید با اتریوم سازگاری داشته و همچنان از توکن بومی خود یعنی CHZ پشتیبانی می‌کند.

از زمان اعلام زمان راه‌اندازی این لایه، اخباری که مربوط به این پلتفرم بوده افزایش یافته و در نتیجه باعث رشد قیمت توکن چیلیز شده‌اند.

بر اساس داده‌های Coingacke در حال حاضر این توکن با قیمت ۰/۱۳۶۰ دلار معامله می‌شود. طبق همین داده‌ها، این توکن در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۷ درصدی و در یک هفته گذشته رشد ۱۳ درصدی را ثبت کرده است.

چیلیز با ارائه ارزهای دیجیتال تخصصی برای تیم‌های ورزشی محبوب مانند آرسنال، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن و سایرین، به یک بازیگر اصلی در بازار توکن‌های طرفداری تبدیل شده است.

این توکن‌ها به طرفداران امکان می‌دهند در تصمیم‌گیری‌های تیم، مانند رای دادن در مورد لباس‌های جدید و نام استادیوم‌ها شرکت کنند.

رشد ۱۳ درصدی توکن چیلیز

قابل ذکر است که جفت CHZUSD نیز در نمودار روزانه در TradingView.com با قیمت ۰/۱۳۶۱۰۰ دلار معامله می‌شود. Chiliz با توجه به نوآوری و رشد، خود را به عنوان یک رهبر در دنیای ورزش و فناوری سرگرمی معرفی می‌کند.

منبع: newsbtc

چیلیز
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.