رشد ناگهانی قیمت SEI و عبور از سطح ۰.۳۴ دلار: دلیل این رشد چیست؟

رشد 13 درصدی قیمت SEI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت SEI طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۵ درصد افزایش یافت و به سطح ۰.۳۴ دلار رسید. به دنبال رشد 13 درصدی قیمت SEI حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز رشد کرده و به 211 میلیون دلار رسیده است.

رشد 13 درصدی قیمت SEI

با توجه به داده‌های coinmarketcap، قیمت SEI در ۲۴ ساعت گذشته 13 درصد افزایش یافته و به ۰.۳۴ دلار رسیده. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال نیز همزمان با این رشد به ۲۱۱ میلیون دلار رسیده است.

رشد 13 درصدی قیمت SEI

به گفته‌ی فعالان بازار ارزهای دیجیتال، قیمت این توکن پس از راه‌اندازی نسخه بتا شبکه اصلی Sei v2 که توسعه دهندگان از آن به عنوان “بهترین بلاک چین EVM” یاد می‌کنند، افزایش یافته است.

رشد 13 درصدی قیمت SEI

این شبکه ارتقا یافته، به طور خاص برای تجارت ارزهای دیجیتال با ارائه عملکرد و کارایی بی‌نظیر طراحی شده است.

این سیستم نوآورانه با ارائه عملکرد و صرفه اقتصادی برتر برای فعالیت‌های معاملاتی، پتانسیل ارائه مزیت رقابتی قابل توجهی به صرافی‌های ارز دیجیتال را دارد.

راه‌اندازی Sei v2 پتانسیل این را دارد که تاثیر قابل توجهی بر آینده‌ی صرافی‌های ارز دیجیتال بگذارد و باعث انقلابی در حوزه کریپتوکارنسی شود. Sei v2 با ارائه محیط معاملاتی سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر، می‌تواند نحوه عملکرد صرافی‌ها را متحول کرده و به طور بالقوه با جذب کاربران بیشتر، فعالیت‌های معاملاتی را افزایش دهد.

منبع: cryto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.