قیمت BNB به بالاترین حد خود رسید!

جهش شدید قیمت بایننس کوین- بیتستانن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت بایننس کوین طی 24 ساعت گذشته بیش از 12 درصد رشد کرده و موفق شده ATH جدید ثبت کند. جهش شدید قیمت بایننس کوین، نشانگر افزایش علاقه سرمایه‌گذاران بازار به سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال است.

جهش شدید قیمت بایننس کوین

با رشد قیمت بیت‌کوین، بایننس‌کوین نیز افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده و توانسته به بالاترین سطح خود یعنی 711 دلار دست یابد. به گفته فعالان بازار بعد از سه سال این اولین باری است که قیمت تا این سطح رشد می‌کند.

در حال حاضر این ارز دیجیتال با افت جزئی در محدوده‌ی697 دلار معامله می‌شود. توجه داشته باشید که میزان رشد هفتگی و ماهانه این ارز دیجیتال، به ترتیب 18.17 درصد و 21.64 درصد است.

به گفته‌ی فعالان بازار، یکی از دلایل این رشد، افزایش و رشد حجم معاملات BNB است. تنها در 24 ساعت گذشته حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال به 4.2 میلیارد دلار و ارزش بازار آن نیز به 104.76 دلار رسیده است.

جهش شدید قیمت بایننس کوین- بیتستانن

طبق داده‌های موجود، افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران در Launchpad و Launchpool، از عوامل موثر دیگر در رشد BNB هستند.

بایننس با پیاده‌سازی مدل تفکیک پیشنهاد دهنده و سازنده بلاک (PBS) و راه‌حل BEP 322 در زنجیره‌ی بایننس (BNB Chain)، کارایی سامانه‌ی MEV (ارزش قابل استخراج حداکثری) را در این شبکه‌ی بلاک‌چینی ارتقا بخشیده. این راه‌حل با افزایش شفافیت، رقابت و سودآوری برای کاربران شبکه، اعتماد سرمایه‌گذاران به BNB را تقویت کرده و زمینه‌ساز افزایش قیمت شده است.

به گفته بسیاری از فعالان بازار، BNB می‌تواند در آینده نیز رشد کند.

منبع: coingape

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.