رشد 130 درصدی توکن jup پس از لیست شدن در بایننس

رشد 130 درصدی توکن jup پس از لیست شدن در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات منتشر شده، قیمت توکن (Jupiter’s (JUP در 31 ژانویه با رشد 130 درصدی، توجه فعالان بازار را به خود جلب نموده. رشد 130 درصدی توکن jup پس از لیست شدن در بایننس رخ داده است.

رشد 130 درصدی توکن jup پس از لیست شدن در بایننس

قیمت توکن JUP پس از لیست شدن در صرافی بایننس به شدت رشد کرده و توانسته توجه فعالان بازار را به خود جلب کند. این توکن بعد از لیست شدن در بایننس، بیش از 130 درصد رشد کرده و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی 0.01538 دلار معامله می‌شود.

این اولین باری نیست که ارز دیجیتالی بعد از لیست شدن در صرافی بایننس رشد می‌کند. چندین بار نیز این اتفاق رخ داده. به عنوان مثال، زمانی که توکن BONK در صرافی بایننس لیست شد، بیش از 120 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

تیم پشتیبانی بایننس اشاره کرده که صرافی فقط JUP را به جفت‌های معاملات نقطه‌ای مختلف، از جمله JUP/USDT ،JUP/FUSD و JUP/TRY اضافه کرده است.

جالب است بدانید که قبل از لیست شدن این توکن در صرافی بایننس، در صرافی‌های دیگری مثل Bilaxy ،Uniswap v2 ،PancakeSwap v2 (BSC)، Uniswap v3 (BSC) و PancakeSwap لیست شده بود.

جالب است بدانید که توکن JUP در 31 ژانویه تا ساعت 12:20 بعد از ظهر به وقت UTC، قیمت ثابتی داشت. بعد از لیست شدن در بایننس، بیش از 130 درصد رشد کرد.

با توجه به نمودار قیمتی، این توکن در بازه زمانی هفتگی نیز بیش از 240 درصد رشد داشته است. با این حال بعد از این رشد افت جزئی را تجربه کرده و در حال حاضر نیز سود هفتگی توکن 195 درصد رسیده و حجم معاملات 24 ساعته آن نیز 4,472,562 دلار تخمین زده می‌شود.

به گفته فعالان بازار، یکی دیگر از دلایل این رشد، ایردراپ آن برای دارندگان Solana است.

منیع: todayq

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.