افت شدید توکن کتیزن بعد از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ: سرمایه‌گذاران چقدر ضرر کردند؟

افت 14 درصدی قیمت توکن کتیزن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت توکن Catizen (ایردراپ راه‌اندازی شده در تلگرام)، در 24 ساعت اخیر، همزمان با عبور ICO از مرز 1.5 میلیون دلار، 14 درصد افت کرد و حال به سطح 0.7606 دلار رسید. در پی افت 14 درصدی قیمت توکن کتیزن، حجم معاملات آن نیز با 20 درصد کاهش به 318 میلیون دلار سقوط کرد.

افت 14 درصدی قیمت توکن کتیزن

طبق گزارشات ارائه شده از سوی insidebitcoins، قیمت توکن کتیزن (ایردراپ پلتفرم تلگرام) در 24 ساعت اخیر، 14 درصد افت کرده. این افت چشمگیر CATI با عبور ICO از مرز 1.5 میلیون دلار همزمان بود.

به دنبال افت 14 درصدی قیمت توکن کتیزن، حجم معاملات آن نیز با بیش از 20 درصد کاهش به سطح 318 میلیون دلار رسید و حال این توکن در سطح 0.7606 دلار معامله می‌شود.

با وجود این افت قیمت، فعالان بازار بر این باورند که علاقه معامله‌گران به سرمایه‌گذاری در بازار CATI پس از لیست شدن در چندین صرافی غیرمتمرکز به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های GeckoTerminal، این ارز دیجیتال از زمان عرضه تا کنون در روند نزولی قرار گرفته و از سطح مقاومت 1.2 دلار به سطح حمایتی 0.73 دلار سقوط کرده. در حال حاضر، توکن CATI پایین‌تر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) در سطح 0.8567 دلار معامله می‌شود که این امر مهر تاییدی بر روند نزولی آن است.

افت 14 درصدی قیمت توکن کتیزن

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) توکن کتیزن نیز در یک روند نزولی قرار گرفته و به سطح 30 رسیده که نشان‌دهنده‌ی فشار شدید فروش است.

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.