بری سیلبرت، مدیر عامل Digital Currency Group همچنان به خرید بیت‌کوین ادامه می‌دهد

ادامه‌ی خرید بیت کوین توسط بری سیلبرت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بری سیلبرت، مدیر عامل گروه ارزهای دیجیتال (Digital Currency Group) در توییتی اعلام کرد که به خرید بیت‌کوین ادامه می‌دهد، زیرا این ارز دیجیتال به کف قیمتی خود رسیده. ادامه‌ی خرید بیت کوین توسط بری سیلبرت موجب بالا رفتن روحیه گاوهای بازار شده است.

به اعتقاد بری سیلبرت بیان کرد قیمت بیت‌کوین به کف رسیده، از این رو وی در توییتی اعلام کرد که در حال خرید این ارز دیجیتال است. خبر خرید بیت‌کوین توسط بری سیلبرت باعث دلگرمی و افزایش روحیه گاوها نیز شده است.

بری سیلبرت استراتژی مشابه استراتژی مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy اتخاذ کرده، چرا که سیلور نیز با وجود افت قیمت شدید بیت‌کوین، میزان خریدهای خود را افزایش داده است.

در نظر داشته باشید که روز چهارشنبه، شاخص ترس و طمع کریپتو سطح ۷ را نشان می‌داد که نشان‌دهنده ترس شدید در بازار بود.

سقوط بیت‌کوین همچنان ادامه دارد

اوایل امروز، بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح روزانه ۲۰,۵۳۰ دلار سقوط کرد و خرس‌ها تلاش زیادی برای شکستن این سطح انجام دادند تا قیمت BTC به زیر ۲۰ هزار دلار هم برسد.

مدیر عامل Galaxy Digital، مایک نووگراتز پیش بینی کرده که مدت طولانی لازم است تا بیت‌کوین دوباره بتواند روند صعودی پیدا کرده و بهبود یابد. بزرگترین ارز دیجیتال جهان از ماه نوامبر، بیش از ۷۰ درصد ارزش خود را از دست داده است.

نگرانی‌ها در مورد سیاست پولی فدرال رزرو ایالات متحده فشار زیادی را به بیت‌کوین تحمیل می‌کند. نووگراتز بارها اعلام کرده که اگر فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف کند، ممکن است این رمزارز دوباره به روند صعودی باز گردد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.