OAS با افت ۱۵ درصدی مواجه شده: روند نزولی تا کی ادامه می‌یابد؟

افت 15 درصدی قیمت OAS- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده، قیمت OAS در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد افت را تجربه کرده. جالب است بدانید که افت ۱۵ درصدی قیمت OAS، با وجود اعلام پشتیبانی صرافی Upbit از این توکن رخ داده و سرمایه‌گذاران در شوک فرو رفته‌اند.

افت ۱۵ درصدی قیمت OAS

قیمت Oasys طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته و در حال حاضر با حجم معاملات ۲۴.۵ میلیون دلاری که ۵۲ درصد افزایش یافته، در محدوده‌ی ۰.۰۷۱ دلار معامله می‌شود. این کاهش قیمت با وجود اعلام لیست شدن Oasys در صرافی Upbit اتفاق افتاده است.

با توجه به داده‌های Coingecko، توکن OAS از اوایل مارس تا اواسط ماه آوریل روند نزولی داشته. از آن زمان تاکنون، معامله‌گران بازار تلاش زیادی برای بازگرداندن قیمت این ارز دیجیتال از خود نشان داده‌اند.

ز

در حال حاضر، گاوهای بازار OAS با وجود روند نزولی این توکن در حال خرید آن هستند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) این توکن در حال حاضر در منطقه ۵۰ قرار دارد که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران برای خرید این توکن است. در صورت ادامه فشار خریداران، RSI می‌تواند به محدوده اشباع خرید (بالای ۷۰) برسد.

تحلیل قیمت Oasys در تایم‌فریم ۴ ساعته نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال قصد دارد به روند صعودی خود بر فراز الگوی گوه نزولی ادامه دهد و سطح مقاومت ۰.۰۹ دلار را پس بگیرد. با این حال، اگر فشار فروش افزایش یابد و قیمت را به داخل الگوی گوه برگردانند، قیمت می‌تواند پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۹ روزه سقوط کند. همین مورد نیز باعث فروش گسترده و رسیدن قیمت به سطح حمایت ۰.۰۵ دلار خواهد شد.

منیع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.