قیمت توکن INJ حدود 15 درصد رشد کرد

قیمت توکن INJ پانزده درصد رشد کرد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت توکن INJ با دو برابر شدن فعالیت نهنگ‌ها، به بالاترین حد خود رسید. به دنبال جهش ۱۵ درصدی قیمت INJ، قیمت به بالای سطح ۴۸ دلار رسیده است.

جهش ۱۵ درصدی قیمت INJ

توکن INJ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد رشد کرده و در حال حاضر با قیمت ۴۸.۶۷ دلار معامله می‌شود. این توکن در یک هفته اخیر بیش از ۲۶ درصد، در یک ماه اخیر بیش از ۳۱ درصد و در یک سال اخیر بیش از ۱,۲۴۱ درصد رشد ثبت کرده است.

جهش ۱۵ درصدی قیمت INJ

این دومین باری است که ارزش توکن INJ با تداوم روند صعودی بازار، به بالاترین حد خود می‌رسد. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، تعداد تراکنش نهنگ‌های بازار، در روز گذشته ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده و از ۵۶ به ۱۰۶ تراکنش در روز رسیده است.

زمانی که فعالیت نهنگ افزایش یابد، احتمال رشد قیمت نیز به شدت بالا می‌رود. طبق داده‌های پلتفرم اطلاعاتی بازار، سرمایه‌گذاران بیش از ۱۳۴۰۰۰ توکن INJ به ارزش ۶٫۶ میلیون دلار را از صرافی‌های ارزهای دیجیتال به کیف پول‌های خود در ۲۴ ساعت گذشته انتقال داده‌اند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) توکن INJ در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد افزایش یافته و  از ۶۱ به ۶۵ رسیده است. این شاخص نشان می‌دهد که روند پیش روی توکن، به احتمال زیاد صعودی خواهد بود.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.