رشد 175 درصدی قیمت سولانا: قیمت به بالای 100 دلار خواهد رسید؟

رشد 175 درصدی قیمت سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: با رشد قیمت بسیاری از رمزارزهای شاخص بازار، سولانا نیز رشد کرد. این رمزارز با رشد 175 درصدی در 30 روز گذشته، توانست توجه سرمایه‌گذاران بازار را جلب کند. جالب است بدانید که رشد 175 درصدی قیمت سولانا با وجود مشکلات کیف پول‌های مرتبط با صرافی FTX صورت گرفته و همین امر به عنوان یک امتیاز مثبت برای SOL  و سرمایه‌گذاران آن به شمار می‌رود.

رشد 175 درصدی قیمت سولانا

با رشد قیمت بسیاری از رمزارزهای شاخص بازار، سولانا نیز رشد کرد. این رمزارز در 30 روز گذشته توانسته رشد 175 درصدی را ثبت کند. جهش اخیر بازار کریپتو نه تنها بیت‌کوین (BTC) را به بالاترین سطح 18 ماهه رساند، بلکه باعث افزایش قیمت سولانا نیز شده. جالب است بدانید که با این افزایش قیمت، ارزش بازار سولانا از مرز 20 میلیارد دلار عبور کرد.

شایان ذکر است که این رشد با وجود مشکلات صرافی FTX صورت گرفته. به گفته تحلیلگران Lookonchain، حدود 160 میلیون دلار سولانا توسط کیف پول‌های مرتبط با صرافی FTX به فروش رسیده و فشار فروش شدیدا افزایش یافته، اما سولانا همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

رشد 175 درصدی قیمت سولانا

بلانتز، معامله‌گر محبوب بازار رمزارز، الگوی فروش ثابتی را توسط FTX مشاهده کرد که در دو هفته گذشته بین 250 تا 700 هزار SOL در روز متغیر بود. با کمال تعجب، این فشار فروش قیمت SOL را کاهش نداده است. این تحلیلگر پیش بینی کرده که پس از کاهش این فشار فروش، قیمت سولانا به شدت رشد خواهد کرد.

آخرین داده‌های CoinGecko نیز نشان می‌دهند که سولانا با قیمت 60/39 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده رشد بیش از 175 درصدی در 30 روز گذشته است. ارزش بازار این رمزارز نیز در حال حاضر، 25/2 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

منبع: cryptoslatecrypto

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.