رمزارز مانترا (OM) رشد 19 درصدی قیمت را تجربه کرد!

افزایش 19 درصدی قیمت OM
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: توکن OM، ارز دیجیتال بومی پلتفرم مانترا تنها در 24 ساعت گذشته 19 درصد رشد کرده. به دنبال افزایش 19 درصدی قیمت OM به سطح 1.13 دلار رسیده است.

افزایش 19 درصدی قیمت OM

بازار ارزهای دیجیتال شاهد عملکرد درخشان توکن OM، توکن بومی پلتفرم راه‌حل‌های DeFi مانترا بوده است. OM با افزایش 19 درصدی، به عنوان پرسودترین ارز دیجیتال در میان 100 ارز دیجیتال برتر ظاهر شده و به قیمت 1.13 دلار رسیده است.

حجم معاملات این توکن نیز با رشد خیره کننده 900 درصدی به 311 میلیون دلار در همان دوره زمانی دست یافته است.

افزایش 19 درصدی قیمت OM

این موفقیت چشمگیر را می‌توان به محبوبیت روزافزون بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در اکوسیستم مانترا نسبت داد.

امکاناتی مانند وام‌دهی و استقراض در این بخش با استقبال قابل توجهی از سوی کاربران مواجه شده و منجر به افزایش تقاضا برای توکن OM شده است. علاوه بر این، ویژگی‌های نوآورانه پلتفرم مانترا و پشتیبانی قوی جامعه کاربران آن نیز به طور قابل توجهی در عملکرد قیمتی چشمگیر این توکن نقش داشته‌اند.

تحلیلگران بازار، وضعیت شاخص‌های تکنیکال کلیدی مانند RSI (شاخص قدرت نسبی) را که در حال حاضر در محدوده‌ی عدد 63 قرار دارد، به عنوان نشانه‌ای حمایتی برای چشم‌انداز صعودی OM تلقی می‌کنند.

شایان ذکر است که مانترا در ماه مارس موفق به جذب 11 میلیون دلار سرمایه در یک دور تامین مالی به رهبری Shorooq Partners شده است.

در این برنامه سرمایه پذیری، سرمایه‌گذاران استراتژیک برجسته‌ای همچون Three Point Capital ،Forte Securities و Virtuzone نیز مشارکت داشتند. این سرمایه برای تقویت تلاش‌های مانترا در حوزه توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) اختصاص یافته است.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.