سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن تورنادو کش: دلیل این سقوط چیست؟

سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن تورنادو کش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی پروتکل Tornado Cash که با نام TORN شناخته می‌شود، از ۲۶ نوامبر تاکنون ۵۷ درصد افت کرده. جالب است بدانید که سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن تورنادو کش، درست بعد از اعلام اخباری مبنی بر حذف این توکن از صرافی بایننس اتفاق افتاد.

سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن تورنادو کش

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط Coingecko، توکن بومی پروتکل Tornado Cash که با نام TORN شناخته می‌شود، از ۲۶ نوامبر تاکنون 57 درصد افت کرده. این سقوط درست بعد از اعلام اخباری مبنی بر حذف این توکن از صرافی بایننس رخ داده و کاربران زیادی نگران سرمایه‌های خود هستند.

سقوط ۵۷ درصدی قیمت توکن تورنادو کش

Tornado Cash یک پروتکل غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال است که امکان انجام تراکنش‌های کریپتویی با حفظ حریم خصوصی را در فضای بلاک‌چین فراهم می‌کند. توکن TORN برای رای دادن به پیشنهادات پروتکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این توکن از ۲۶ نوامبر روند نزولی به خود گرفته و قیمت آن تنها در یک روز از ۳/۹۰ دلار به ۱/۶۶ دلار سقوط کرد.

در ۸ آگوست، Tornado Cash توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده به اتهام تسهیل در پولشویی، تحریم شد. این مورد باعث گشت که افراد دیگر به این پروتکل اعتمادی نداشته باشند.

بایننس در اطلاعیه خود اعلام کرد که TORN را از فهرست خارج کرده، زیرا این توکن دیگر استانداردهای لازمه به عنوان یک دارایی قابل فهرست شدن در این صرافی را ندارد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.