رشد ۵۰۰ درصدی قیمت توکن LOOM: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۵۰۰ درصدی قیمت توکن LOOM
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت توکن LOOM بیش از ۵۰۰ درصد رشد کرده. با رشد ۵۰۰ درصدی قیمت توکن LOOM، قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در ۵ سال گذشته یعنی 0.28 دلار رسید. به دنبال این رشد، ارزش بازار آن هم بیشتر از 573 درصد افزایش یافته است.

رشد ۵۰۰ درصدی قیمت توکن LOOM

قیمت توکن LOOM در ماه گذشته بیش از ۵۰۰ درصد رشد کرد و به سطح 0.28 دلار، بالاترین سطح از ژوئن ۲۰۱۸ رسید. با این رشد، ارزش بازار توکن نیز 573 درصد افزایش پیدا کرد و به سطوحی دست یافت که تا کنون نرسیده بود. طبق گزارشات منتشر شده توسط Santiment، افزایش ارزش بازار این توکن یکی از مواردی است که توانسته توجه تحلیلگران و سرمایه‌گذاران را جلب کند.

رشد ۵۰۰ درصدی قیمت توکن LOOM

برخی از تحلیلگران بازار، نسبت به آینده این توکن ابراز نگرانی کرده‌اند. با توجه به داده‌ها، به نظر می‌رسد که روند صعودی این توکن به پایان خود نزدیک شده؛ بنا به همین دلیل نیز سرمایه‌گذاران باید منتظر افت قیمت توکن باشند.

به طور خلاصه، طبق گفته تحلیلگران رالی این توکن به مقصد نهایی خود رسیده و در حال اتمام است. با رسیدن توکن به سطح مقاومت 0.28 دلار، خطر اصلاح قیمت نیز افزایش می‌یابد. نحوه عملکرد توکن در این مدت نشان می‌دهد که روند صعودی ادامه خواهد داشت یا خیر؟!

منبع: captainaltcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.