خروج ۱۸۱ میلیون دلار اتریوم از صرافی‌ها: سرمایه‌گذاران در حال هولد کردن ETH هستند!

خروج ۱۸۱ میلیون دلار اتریوم از صرافی‌ها: سرمایه‌گذاران در حال هولد کردن ETH هستند!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که ۱۸۱ میلیون دلار اتریوم از صرافی‌ها خارج شده و سرمایه‌گذاران در حال هولد کردن این آلت‌کوین بزرگ بازار هستند. خروج ۱۸۱ میلیون دلار اتریوم از صرافی ها می‌تواند نشانگر این باشد که سرمایه‌گذاران به سیو سود در بلند مدت امید بیشتری دارند و دارایی‌هایشان را به کیف پول‌هایی که دارند، منتقل می‌کنند.

خروج ۱۸۱ میلیون دلار اتریوم از صرافی ها

طبق داده‌های منتشر شده توسط شرکت تحلیلی Santiment، از روز ۲۱ آگوست، مقدار خروج اتریوم از صرافی‌ها افزایش یافته و به ۱۸۱ میلیون دلار رسیده است.

وقتی سرمایه‌گذاران، دارایی‌های خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند، نشانگر این است که قصد دارند دارایی‌هایشان را برای طولانی مدت، هولد کنند.

در مقابل، زمانی هم که میزان انتقال یک دارایی به صرافی‌ها بیشتر شود، امکان اصلاح قیمت وجود دارد، چرا که به احتمال زیاد، سرمایه‌گذاران قصد دارند دارایی‌هایشان را بفروشند.

اکنون در نمودار زیر می‌توانید روند عرضه اتریوم در صرافی‌ها و همچنین مقدار عرضه‌ی اتریوم در خارج از این پلتفرم‌ها را در چند ماه گذشته مشاهده کنید.

خروج ۱۸۱ میلیون دلار اتریوم از صرافی ها

طبق همین نمودار، سرمایه‌گذاران ۱۱۰ هزار ETH (به ارزش تقریبی ۱۸۱ میلیون دلار بر حسب قیمت فعلی اتریوم) از صرافی‌ها برداشت کرده و به کیف پول‌هایشان منتقل کرده‌اند. همین امر نیز سبب شده تا مقدار اتریوم موجود در این پلتفرم‌ها به پایین‌ترین حد خود از می ۲۰۱۸ سقوط کند.

منبع: bitcoinist

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.