رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن SUSHI: آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن SUSHI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: در بحبوحه افت قیمت رمزارزهای برتر بازار، آلت‌کوین سوشی موفق شد در 24 ساعت گذشته، ۲۰ درصد رشد کند. با رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن SUSHI حجم معاملات آن نیز به شدت افزایش یافت و به 83 میلیون دلار رسید.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن SUSHI

در بحبوحه افت قیمت رمزارزهای برتر بازار، آلت‌کوین سوشی در 24 ساعت اخیر حدود ۲۰ درصد رشد کرده است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 0/7722 دلار معامله می‌شود. جالب است بدانید که با این رشد، توکن SUSHI تبدیل به پرسودترین توکن بازار ارزهای دیجیتال در روز سه شنبه شد.

به گفته تحلیلگران بازار، این توکن روند صعودی ثابتی دارد. بر اساس داده‌های منتشر شده، SUSHI در 30 روز گذشته 25 درصد، در دو هفته گذشته 39 درصد و در هفته گذشته نیز 26 درصد رشد کرده است.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن SUSHI

با این رشد قیمت، حجم معاملات توکن نیز افزایش یافته و به 83 میلیون دلار رسیده. در حال حاضر، ارزش بازار توکن SUSHI نیز 143 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در نظر داشته باشید که مشابه بسیاری از رمزارزهای موجود در بازار، SUSHI نیز تحت تأثیر بازار نزولی طولانی مدت قرار گرفته و افت 96.8 درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود (ATH) یعنی 23.38 دلار در مارس 2021 ثبت کرده است.

با توجه به پست منتشر شده در پلتفرم X، توسعه دهندگان توکن سوشی یک کیف پول جدید را در یک صرافی غیر متمرکز خریداری کرده و استیبل‌کوین USDC را با استفاده از چندین آدرس به صرافی dydx منتقل کرده‌اند.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن SUSHI

اگر چه افزایش قیمت سوشی ممکن است به دلیل دستکاری قیمت، صورت گرفته باشد؛ اما می‌تواند توجه سرمایه گذارانی را که می‌خواهند از روند صعودی این رمزارز سود به دست آورند، جلب کند.

منبع: coin-turk

سوشی
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.