جهش 200 درصدی قیمت توکن WLD: قیمت تا چه سطحی رشد خواهد کرد؟

جهش ۲۰۰ درصدی توکن WLD
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: به موجب جهش ۲۰۰ درصدی توکن WLD، ارزش دارایی‌های ۳AC Liquidator به ۹۰۰ میلیون دلار رسید و حجم معاملات یک روزه، از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرد. سرمایه‌گذاران نیز تمرکز خود را به توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی معطوف کرده‌اند که به افزایش قیمت Worldcoin کمک می‌کند.

جهش ۲۰۰ درصدی توکن WLD

قیمت توکن Worldcoin (WLD) افزایش قابل توجهی ثبت کرد و ارزش دارایی‌های ۳AC Liquidator به ۹۰۰ میلیون دلار رسید. این افزایش قیمت، همزمان با روند صعودی گسترده‌تر توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی، به ویژه با راه‌اندازی اخیر Sora توسط Open AI شتاب بیشتری نیز گرفت.

معرفی Sora، اعتماد سرمایه‌گذاران را به پروژه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش داد و در نتیجه، توکن Worldcoin به عنوان یک نقطه کانونی برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال فناوری‌های هوش مصنوعی در بازار ارزهای دیجیتال هستند، شدیدا رشد کرد.

Worldcoin (WLD) که توسط سام آلتمن راه‌اندازی شده، به دلیل رویکرد نوآورانه خود، در استفاده از هوش مصنوعی در فناوری بلاک‌چین، مورد توجه قرار گرفته است.

در حال حاضر، این توکن با قیمت ۸.۷۴ دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته، بیش از ۲۹ درصد رشد کرده. همچنین این توکن در یک ماه اخیر، رشد ۲۶۹ درصدی ثبت کرده که به موجب آن، رشد سالانه توکن نیز به ۴۲۴ درصد رشد رسیده است.

طبق اطلاعیه‌های منتشر شده، تعداد کاربران و دارندگان توکن Worldcoin، در هفته گذشته از مرز ۱ میلیون نفر فراتر رفته که این نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به این پروژه است.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.