با وجود شکایت علیه توکن سولانا روند صعودی این توکن ادامه دارد!

رشد ۳ درصدی سولانا بعد از شکایت حقوقی از این توکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ تیر ۱۴۰۱

با وجود شکایت علیه سولانا این توکن تنها در ۲۴ گذشته ساعت توانست رشد ۳/۲ درصدی را ثبت کند. با رشد ۳ درصدی سولانا بعد از شکایت حقوقی از این توکن حجم معاملات نیز ۷/۲ درصد افزایش یافته است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۳ درصدی سولانا بعد از شکایت حقوقی از این توکن

یکی دیگر از شکایت‌های حقوقی بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد. این شکایت علیه شرکت سولانا لبز است. شاکیان آن نیز آناتولی یانکوونکو (بنیانگذار سولانا)، مدیر عامل شرکت solana foundation، شرکت VC multi coin، پلتفرم FalconX هستند.

شاکیان در ۲۴ مارس ۲۰۲۰ با ادعای اینکه توکن‌های سولانا اوراق بهادار ثبت نشده هستند، علیه این رمزارز شکایت کردند. شاکیان ادعا می‌کنند که متهمان سرمایه‌گذاران سولانا را گمراه کرده و توانسته‌اند دارایی‌های آنان را به سرقت ببرند.

سولانا با وجود این شکایت‌ها توانست در هفته گذشته روند صعودی داشته باشد. این توکن در هفته گذشته ۲۰/۵ درصد رشد را ثبت کرد. در حال حاضر سولانا با قیمت ۳۸/۵ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات این توکن نیز ۷/۲ درصد افزایش یافته است.

دلیل دیگر رشد این توکن می‌تواند افت در معیار تسلط اجتماعی (احساسات موجود در بازار) باشد. طبق داده‌های ارائه شده از Santiment، معیار تسلط اجتماعی در این توکن در ماه جولای به پایین‌ترین حد خود رسیده بود و اکنون نیز ۰/۷۴ درصد است.

رشد ۳ درصدی سولانا بعد از شکایت حقوقی از این توکن

منبع: ambcrypto

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.