قیمت توکن IMX حدود ۳۵ درصد رشد کرد!

رشد ۳۵ درصدی قیمت توکن IMX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت توکن IMX امروز با افزایش چشمگیر ۳۵ درصدی روبرو شد و به بالاترین حد خود رسید. به دنبال رشد ۳۵ درصدی قیمت توکن IMX، تحلیلگران بازار بیان کردند که احتمال رشد ۱۰۰ درصدی قیمت این رمزارز نیز وجود دارد.

رشد ۳۵ درصدی قیمت توکن IMX

قیمت توکن IMX امروز با افزایش چشمگیر ۳۵ درصدی روبرو شد و به بالاترین حد خود رسید. تحلیلگران بزرگ بازار بیان کردند که قبل از این رشد چشمگیر، شرکت‌های بزرگی مثل Upbit و شرکت‌های GRS اقدام به خرید این توکن کرده‌اند.

به گزارش Lookonchain، کیف پول‌های مبادله Upbit قبل از افزایش قیمت، توکن‌های IMX را جمع آوری می‌کردند. شایان ذکر است که بعد از افزایش قیمت توکن، شرکت‌ها دارایی‌های خود را به صرافی‌ها واریز کردند.

به گفته فعالان بازار، همین خریدها و واریز توکن به صرافی‌ها می‌تواند نشان دهند آغاز روند صعودی جدیدی در بازار این توکن باشد. Data nerd نیز بیان کرد که شرکت تجاری GRS حدود ۲ میلیون توکن IMX به ارزش ۱/۵ میلیون دلار را خریداری و به صرافی بایننس واریز کرده است.

شایان ذکر است که این شرکت در قیمت ۰/۶۵ دلار اقدام به خرید این رمزارز کرده بود. این خرید نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ زمانی که قیمت پایین بود، خریدهای خود را انجام داده و در انتظار رشد چشمگیر قیمت هستند.

رشد ۳۵ درصدی قیمت توکن IMX

مجموع عرضه IMX حدود ۲ میلیارد توکن خواهد بود که در حال حاضر ۶۸۵ میلیون توکن عرضه و در گردش است. مقدار باقیمانده در طول ۵۴ ماه برای توسعه اکوسیستم، جوایز کاربران، کمک‌های مالی توسعه‌دهنده، نقدینگی و اهداف بازاریابی بر اساس توکنومیکس Immutable توزیع می‌شود.

منبع: captainaltcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.