خبر خوب برای دارندگان توکن AKT: قیمت این توکن ۴۰ درصد رشد کرد!

رشد ۴۰ درصدی قیمت توکن AKT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ دی ۱۴۰۲

بیتستان: اکاش نتورک (Akash Network) یک فضای ابری ذخیره‌سازی غیرمتمرکز است که سرویس محاسبات ابری را ارائه می‌دهد. توکن بومی این شبکه که با نماد AKT شناخته می‌شود، در این هفته بیش از ۴۱ درصد افزایش یافته. به دنبال رشد ۴۰ درصدی قیمت توکن AKT ارزش بازار آن نیز رشد کرده و به ۷۱۸ میلیون دلار رسیده است.

رشد ۴۰ درصدی قیمت توکن AKT

در بحبوحه افت قیمت رمزارزهای شاخص بازار، توکن بومی شبکه آکاش بیش از ۴۰ درصد رشد کرد. در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی ۳.۰۸ دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که رشد ۴۰ درصدی قیمت این رمزارز در یک هفته اخیر رخ داده. به دنبال این رشد، ارزش بازار آن نیز افزایش یافت و به ۷۱۸ میلیون دلار رسید. در نظر داشته باشید که در یک سال گذشته نیز این توکن موفق شده رشد ۱۴۰۰ درصدی ثبت کند.

آکاش نتورک (Akash Network)  یک فضای ابری ذخیره‌سازی غیرمتمرکز است که سرویس محاسبات ابری را ارائه می‌دهد. توکن AKT ابزاری حیاتی برای اداره و ایمن سازی شبکه Akash محسوب می‌شود و برای ذخیره و تبادل ارزش در سراسر شبکه و پاداش دادن به کاربران جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این توکن نه تنها یک دارایی مالی است، بلکه سنگ بنای عملکرد شبکه Akash نیز به شمار می‌رود. افزایش قیمت رمزارز AKT درست زمانی اتفاق افتاده که فعالان در مورد تایید ETF بیت‌کوین نقطه‌ای اختلاف نظر داشتند.

منبع: crypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.