رشد شدید قیمت توکن چیلیز و حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته

جهش 40 درصدی قیمت توکن چیلیز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۲

بیتستان: بلاک‌چین چیلیز یکی از محبوبترین پلتفرم‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است. توکن بومی این پلتفرم که با نام CHZ شناخته می‌شود، در هفته گذشته بیش از 40 درصد رشد کرده. به دنبال جهش 40 درصدی قیمت توکن چیلیز، حجم معاملات آن نیز 490 درصد افزایش یافت.

جهش 40 درصدی قیمت توکن چیلیز

CHZ توکن بومی بلاک‌چین چیلیز، از توکن‌هایی است که توانسته به شدت رشد کند. این توکن در یک هفته‌ی گذشته، بیشتر از 40 درصد رشد کرده و موفق شده خود را به سطح 0.11 دلار برساند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این روند صعودی، ادامه دار باشد.

با توجه به گزارشات منتشر شده، چیلیز در 24 ساعت گذشته نیز، 20 درصد رشد کرده است. به دنبال این رشد، حجم معاملات توکن هم 490 درصد افزایش یافت و ارزش بازار آن به 370 میلیون دلار رسید، که نشان دهنده افزایش فعالیت در این شبکه است.

جهش 40 درصدی قیمت توکن چیلیز

این افزایش و رشد چشمگیر قیمت نشان می‌دهد که اعتماد سرمایه‌گذاران به این توکن و همچنین پلتفرم آن بیشتر شده. یکی از عوامل کلیدی افزایش محبوبیت و اعتماد کاربران، استفاده از Socios، پلتفرم تعامل طرفداران Chiliz است.

Socios به طرفداران این امکان را می‌دهد که توکن‌های هواداری (Fan Tokens) تیم‌های خود را بسازند و از آن استفاده کنند.

جهش 40 درصدی قیمت توکن چیلیز

توکن CHZ در حال حاضر، در محدوده‌ی 0.1056 دلار معامله می‌شود. توجه داشته باشید، نهنگ‌هایی که 1 تا 10 میلیون توکن CHZ داشتند، مقدار زیادی از این توکن را خریداری کرده‌اند. به طوری که تنها در ماه گذشته، 60 میلیون CHZ توسط نهنگ‌ها خریداری شده است.

به نظر می‌رسد نهنگ‌های بزرگ نسبت به آینده‌ی این رمزارز، بسیار امیدوار هستند و برای سیو سود، مقدار زیادی توکن CHZ خریداری و ذخیره می‌کنند.

جهش 40 درصدی قیمت توکن چیلیز

شاخص‌های فنی این توکن مثل RSI و MACD نشان می‌دهند که ممکن است توکن چیلیز روند صعودی قدرتمندی در آینده داشته باشد.

منبع: newsbtc

چیلیز
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.