رشد ۴۵ درصدی قیمت MNT در یک هفته اخیر: این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۴۵ درصدی قیمت MNT در یک هفته اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: به دنبال رشد قیمت بیت‌کوین، بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نیز روند صعودی به خود گرفته و رکوردهای جدید را ثبت کردند. توکن منتل یکی از این رمزارزها بود که موفق شده در یک هفته گذشته، 45 درصد رشد کند. جالب است بدانید که به دنبال رشد ۴۵ درصدی قیمت MNT در یک هفته اخیر، قیمت این ارز دیجیتال به 1.22 دلار رسید.

رشد ۴۵ درصدی قیمت MNT در یک هفته اخیر

به دنبال صعود قیمت بیت‌کوین به سطح 70 هزار دلار، روند کلی بازار ارزهای دیجیتال نیز دستخوش تغییراتی شد. بری مثال بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار در طی چند هفته گذشته روند صعودی به خود گرفته و روز به روز رکوردهای جدی را ثبت می‌کنند.

توکن MNT از جمله رمزارزهایی بود که توانسته رشد شدیدی را تجربه کند. بر اساس گزارشات، این توکن در یک هفته گذشته نزدیک به 45 درصد رشد کرده و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی 1.22 دلار معامله می‌شود.

رشد ۴۵ درصدی قیمت MNT در یک هفته اخیر

با توجه به داده‌های موجود، نوسانات موجود در بازار این توکن در یک هفته اخیر به شدت زیاد بود. همین مورد نیز باعث شد که گاوها کنترل بازار را از دست دهند. در این حین خرس‌ها توانستند قیمت را به زیر سطح حمایتی برسانند.

بعد از این افت، گاوها مجددا کنترل بازار توکن MNT را به دست گرفته و طی چهار روز قیمت را به سطح 1.2925 دلار رساندند. به گفته فعالان بازار، اگر گاوها بتوانند قیمت را بالای 1.1675 دلار نگه دارند، این توکن دوباره وارد فاز صعودی خواهد شد.

منبع: coinpedia

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.