رشد ناگهانی قیمت ارز دیجیتال IPV: دلیل این رشد چیست؟

رشد 46 درصدی IPV
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: به دنبال آغاز روند صعودی بیت‌کوین و رشد دیگر آلت‌کوین‌های بازار، توکن IPV نیز روند صعودی به خود گرفته و توانسته رشد 46 درصدی را ثبت نماید. پس از رشد 46 درصدی IPV حجم معاملات آن نیز به 570 میلیون دلار رسیده است.

رشد 46 درصدی IPV

بر اساس گزارشات ارائه شده، ارز دیجیتال IPVERSE امروز افزایش تقریباً 46 درصدی را تجربه کرده و به سطح 3.83 دلار رسیده. همزمان با افزایش قیمت، ارزش بازار این توکن نیز رشد کرده و به 570 میلیون دلار دست یافته است.

این رشد چشمگیر پس از معرفی سیستم نوآورانه‌ی مبتنی بر بلاک‌چین برای مالکیت فکری (Real-World Asset – RWA) توسط تیم پروژه‌ی IPVERSE رخ داده است.

این سیستم جدید، امکان تبدیل دارایی‌های دنیای واقعی مانند موسیقی، آثار هنری، شخصیت‌ها و بازی‌ها به توکن‌های قابل معامله در بستر بلاک‌چین را فراهم می‌کند. این امر انقلابی در مدیریت امن دارایی‌های ملموس و غیرملموس، به همراه داده‌های شخصی، به وجود خواهد آورد.

رشد 46 درصدی IPV

تیم IPVERSE با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی خود، از رونمایی این سیستم جدید خبر دادند. آن‌ها اعلام کردند که این فناوری، تجارت ایمن دارایی‌های فکری را در زمینه‌های مختلف از جمله هنر، فرهنگ و فناوری تسهیل می‌کند. هدف بلندپروازانه‌ی IPVERSE این است که «هر مالکیت فکری در هر زمینه‌ای» را در اکوسیستم خود جای دهد.

طبق اظهارات تیم توسعه‌دهنده، هدف اصلی اکوسیستم IPVERSE، «دربر گرفتن مالکیت فکری در هر زمینه‌ای» است.

منبع: crypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.