حجم معاملات BONK بیش از 400 درصد رشد کرد!

جهش 471 درصدی حجم معاملات BONK
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، حجم معاملات توکن BONK در 24 ساعت گذشته بیش از 471 درصد بیشتر شده. جالب است بدانید که جهش 471 درصدی حجم معاملات BONK با رشد قیمت این توکن همراه بود و اگر روند فعلی ادامه یابد، قیمت به شدت رشد خواهد کرد.

جهش 471 درصدی حجم معاملات BONK

بر اساس گزارشات ارائه شده، در 24 ساعت گذشته حجم معاملات توکن BONK بیش از 471 درصد بیشتر شده. گفتنی است که این افزایش با رشد قیمت توکن همراه بود.

با توجه به داده‌ها، در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی 0.00001358 دلار معامله می‌شود. در نظر داشته باشید که در 24 ساعت گذشته 305 میلیون دلار BONK توسط سرمایه‌گذاران بازار معامله شده است.

جهش 471 درصدی حجم معاملات BONK

جالب است بدانید که رشد قیمت توکن و همچنین افزایش حجم معاملات آن، همراه با افزایش قیمت بیت‌کوین و سایر رمزارزهای بازار رخ داده. به نظر می‌رسد گاوها در تلاش برای کسب سودهای بیشتر از این توکن هستند.

به گفته فعالان بازار به احتمال زیاد این رشد ناشی از اخبار مثبت در رابطه با توکن بوده. اخیرا توسعه‌دهندگان پاداش‌های BONK را معرفی کرده‌اند که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های BONK خود را قفل کنند تا از محصولات BONK Eco ساخته شده در جامعه مانند BonkBot ،SVB و BONKswap جوایزی به دست بیاورند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.