افت ۵۰ درصدی سیف مون در ۲۴ ساعت گذشته: دلیل این افت چیست؟

افت ۵۰ درصدی سیف مون در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: سیف مون، یکی از ارزهای دیجیتال بازار است که با هدف کنترل نوسانات قیمت در بازار راه‌اندازی و عرضه شده است. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد افت کرده. به دنبال افت ۵۰ درصدی سیف مون در ۲۴ ساعت گذشته، نگرانی کاربران در مورد آینده این رمزارز و مشکلات احتمالی که می‌تواند رخ دهد، افزایش یافت.

افت ۵۰ درصدی سیف مون در ۲۴ ساعت گذشته

سیف مون یکی از ارزهای دیجیتال بازار است که با هدف کنترل نوسانات قیمت در بازار راه‌اندازی شده. با توجه به گفته تحلیلگران بازار این رمزارز در نمودار روزانه ۵۴ درصد و در نمودار هفتگی نیز ۵۱ درصد افت کرده است.

افت قیمت ناگهانی توکن به دنبال دستگیری بنیانگذاران آن رخ داده است. بنیانگذاران این توکن به “طرح کلاهبرداری بین‌المللی چند میلیون دلاری” متهم شده‌اند.

همچنین، پیش از این بازداشت، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) این شرکت را به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم کرده بود. علاوه بر این، طبق بیانیه مطبوعاتی SEC، این شرکت “یک طرح کلاهبرداری گسترده از طریق فروش ثبت نشده امنیت دارایی رمزنگاری، SafeMoon” اجرا کرده است.

افت ۵۰ درصدی سیف مون در ۲۴ ساعت گذشته

با توجه به این اتهامات، این شرکت از سرمایه گذاران کلاهبرداری کرده و وجوه را برای منافع شخصی اختلاس کرده است. طبق گزارش SEC، بنیانگذاران توکن سیف مون بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از این شرکت برای خرید خودروهای مک لارن و خانه‌های لوکس دریافت کرده‌اند.

قبل از این دستگیری، ارزش بازار توکن بیش از ۵/۷ میلیارد دلار بود. گفتنی است که توکن از ۱۲ مارس تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ بیش از ۵۵۰۰۰ درصد رشد کرده. با وجود این رشد، بسیاری از سرمایه‌گذاران متوجه شدند که بخش‌هایی از استخر نقدینگی SFM هرگز قفل نشده‌اند. همین امر نیز منجر به سقوط ۵۰ درصدی قیمت توکن شده است.

منبع: thebittimes

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.