نهنگ‌ها باعث جهش ۵۰ درصدی قیمت توکن NEIRO شدند!

جهش ۵۰ درصدی قیمت میم کوین NEIRO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت NEIRO به دلیل سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه نهنگ‌ها، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت و شور و شوق جدیدی در بازار میم کوین ایجاد کرد. به دنبال این جهش ۵۰ درصدی قیمت میم کوین NEIRO تا ۰٫۰۰۱۴۴۹ دلار رشد کرد.

جهش ۵۰ درصدی قیمت میم کوین NEIRO

بازار میم‌کوین‌ها پس از افزایش قابل توجه قیمت NEIRO، که ۵۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد، جانی تازه گرفته است. NEIRO در حال حاضر با قیمت تقریبی ۰٫۰۰۱۴۴۹ دلار معامله می‌شود و این افزایش قیمت، رکورد جدیدی برای آن محسوب می‌شود.

فعالیت نهنگ‌ها، به ویژه از سوی یک کیف پول برجسته به نام rektdolphin.eth، عامل اصلی این افزایش قیمت اعلام شده. افزایش شدید قیمت NEIRO عمدتاً به دلیل خریدهای استراتژیک انجام شده توسط rektdolphin.eth، یکی از بازیگران اصلی در فضای ارزهای دیجیتال، صورت گرفته است.

این نهنگ اخیراً ۱٫۴۶۶ میلیارد NEIRO خریداری کرده، به ارزش تقریبی ۱٫۸ میلیون دلار، با مبادله ۱۹۰٫۵ میلیارد توکن PEPE و ۶ ETH. این معامله قابل توجه، سود ۳۳۴,۰۰۰ دلاری برای این نهنگ به همراه داشته است.

به طور خاص، نهنگ‌هایی مانند rektdolphin.eth قدرت مالی برای انجام خریدهای بزرگ دارند که باعث حرکات قابل توجه قیمت می‌شوند. این اتفاق به خوبی نقش برجسته سرمایه‌گذاران بزرگ را در تأثیرگذاری بر روی قیمت میم‌کوین‌ها، به ویژه در یک ارز جدید مانند NEIRO، مشخص می‌کند.

افزایش ارزش NEIRO بخشی از یک رالی گسترده‌تر در بخش میم‌کوین‌های بازار است. از اواسط سپتامبر، افزایش فعالیت نهنگ‌ها موجب رشد قابل توجه ۳۰۰۰ درصدی قیمت NEIRO در یک ماه اخیر شده است.

حجم معاملات روزانه‌ی این توکن افزایش چشمگیری داشته و با رشد ۲۸۷ درصدی به ۴٫۷۰ میلیون دلار رسیده است. رشد انفجاری NEIRO همچنین جانی دوباره به سایر میم‌کوین‌های اصلی اصلی بخشیده. توکن‌های محبوبی مانند Dogecoin و Shiba Inu به ترتیب ۵ درصد و ۷ درصد افزایش داشته‌اند.

منبع: ethnews

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.