گزارش روزانه بازار رمزارزها (۲۱ اسفند ۱۴۰۰)

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

بیت کوین بعد از ریزش‌های روز گذشته، امروز کمی افزایش داشته است. روز گذشته بیت کوین در ۳۸,۳۰۰ دلار هم معامله شد و در حال حاضر قیمت این رمزارز به ۳۹,۲۰۰ دلار هم رسیده است. در این گزارش به تحلیل تکنیکال بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

امروز سلطه (Dominance) بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال حدود ۴۲.۵ درصد از حجم کل بازار رمزارزها است. حجم این بازار (Market Cap) امروز به حدود ۱.۷۵ میلیارد دلار رسیده است. ارزهای THORChain و Secret هم با ۱۳ و ۹ درصد سود، از ارزهای سودده امروز بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال

شاخص ترس و طمع (Fear & Greed) امروز بازار ارزهای دیجیتال به ۲۲ رسیده است. روز گذشته هم این شاخص در همین محدوده قرار داشت که نشانگر ترس شدید (Extreme Fear) این روزهای سرمایه‌گذاران این بازار است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم ۴ساعته

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در حال حاضر در تایم فریم ۴ ساعته بیت کوین در کف یک کانال صعودی قرار دارد. فعلا واکنش این رمزارز به برخورد با کف کانال، مثبت بوده است اما باید دید در کندل‌‌های آتی چه اتفاقی خواهد افتاد.

شتاب ریزش‌ها تا این لحظه کمتر از گذشته شده است. در صورتی که رشد قیمت سریعتر شود می‌توانیم انتظار داشته باشیم مقصد بعدی بیت کوین عدد ۴۲ هزار دلار یعنی میانه‌ی کانال صعودی فعلی باشد.

اما در صورتی که فروشندگان تایم فریم‌های پایین، تصمیم به فروش‌های سنگین بگیرند،‌ احتمال از دست رفتن کانال فعلی هم ممکن خواهد بود. در این صورت اولین حمایت بیت کوین، محدوده عدد ۳۷ هزار دلار خواهد بود.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • فعلا از شدت جنگ بین روسیه و اوکراین کاسته شده است و در حال حاضر مقامات این دو کشور در حال مذاکره برای صلح و اعلام آتش بس هستند. در صورت توقف جنگ احتمال رشد دوباره‌ی بازار رمزارزها وجود دارد.
  • کمپانی ریپل روز گذشته توانست در یک دادگاه مهم علبه کمیسیون بورس اوراق بهادار پیروز شود. این مسئله باعث شد قیمت این رمزارز حدود ۱۰ درصد رشد کند.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای مطرح امروز بازار رمزارزها

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.