خبر خوب برای دارندگان JUP: قیمت 55 درصد رشد کرد!

رشد 55 درصدی قیمت JUP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال سقوط قیمت بیت‌کوین، بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نیز روند نزولی به خود گرفتند. با این وجود، تعداد انگشت شماری از آلت‌کوین‌ها رشد قیمت داشتند. برای مثال قیمت توکن ژوپیتر با وجود افت بیت‌کوین، رشد 55 درصدی را تجربه کرده. جالب است بدانید که به دنبال رشد 55 درصدی قیمت JUP، بسیاری از توکن‌های مبتنی بر شبکه سولانا نیز روند صعودی به خود گرفتند.

رشد 55 درصدی قیمت JUP

بر اساس گزارشات ارائه شده، قیمت JUP در 24 ساعت گذشته بیش از 55 درصد رشد کرده است. در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی 1.50 دلار معامله می‌شود.

رشد قیمت JUP در مدت زمان کوتاه، نشان دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به خرید این توکن است. این توکن در بازه زمانی یک ماهه نیز رشد 84 درصدی داشته.

به گفته فعالان بازار، توکن JUP در مرحله تثبیت قیمت خود است. JUP در 31 ژانویه 2024 به عنوان توکن بومی Jupiter Exchange، بر روی شبکه سولانا راه اندازی شد. رشد قیمت اخیر و شکست سطح مقاومت نشان می‌دهد که معامله‌گران  در تلاش برای افزایش قیمت JUP هستند.

رشد 55 درصدی قیمت JUP

معامله‌گران در حال رزرو سود هستند. به گفته فعالان بازار، اگر این معامله‌گران به رزرو سود ادامه دهند، احتمال دارد قیمت JUP به زیر 0.90 دلار سقوط کند.

این افزایش خرید JUP نشان می‌دهد که معامله‌گران در تلاش برای کسب سود از JUP هستند. اگر فشار خرید ادامه یابد، قیمت ارز دیجیتال ممکن است از مرز 1.50 دلار نیز عبور کند.

JUP یک همبستگی قوی با رمزارز سولانا یعنی SOL ایجاد کرده. این احتمال وجود دارد که رشد قیمت SOL منجر به افزایش قیمت JUP شود.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.