هموار شدن مسیر اتر برای ۴ هزار دلاری شدن!

هموار شدن مسیر اتر برای ۴ هزار دلاری شدن!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

اتریوم از سطح ۳,۵۰۰ دلار وارد یک روند صعودی چشم‌گیر شده است و با فرا رفتن از سطوح ۳,۸۰۰ دلار ممکن است در روزهای آتی به سطح ۴۰۰۰ دلار هم برسد. در حال حاضر اتر با قیمت حدود ۳,۷۴۰ دلار معامله می‌شود.

پیش از پرداختن به تحلیل تکنیکال قیمت اتر بر روند فعلی این آلت کوین مروری می‌کنیم:

  • اتر پس از گذشتن از سطوح مقاومتی ۳,۵۰۰ و ۳,۶۰۰ دلار وارد یک روند صعودی قوی شده است.
  • در حال حاضر نیز نمودار اتر بالای سطح ۳,۷۰۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.
  • در نمودار ساعتی اتر یک خط روند صعودی با حمایت نزدیک به سطح ۳,۶۰۰ دلار تشکیل شده است.
  • این احتمال وجود دارد که قیمت اتر در کوتاه مدت وارد یک اصلاح قیمت جزئی شود اما سطوح ۳,۶۸۰ و ۳,۶۲۰ به عنوان مقاومت عمل خواهند کرد.

افزایش قیمت اتر

روند صعودی اتریوم به بالای سطح ۳,۵۰۰ دلار ادامه دارد و با شتاب گرفتن از این سطح، از مقاومت ۳,۶۵۰ دلاری هم فراتر رفت. قیمت اتر حتی از سطح ۳,۷۵۰ دلار هم گذشت و به بالای میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ رسید.

در این روند صعودی سرانجام مقاومت ۳,۸۰۰ دلاری شکسته شد و اتر حتی قیمت ۳,۸۴۰ دلار را هم تاچ کرد؛ بالاترین سطح قیمتی در نزدیکی سطح ۳,۸۴۳ دلار بود. با این حال در حال حاضر اتر در حال اصلاح نزولی جزئی است و با قیمتی زیر سطح ۳,۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

در نمودار زیر می‌بینیم که اتریوم به زیر فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصدی رسید و در حال حاضر در نزدیکی سطح ۳,۷۵۰ دلار تثبیت شده است و بالای سطح ۳,۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت اتر

در نمودار ساعتی اتریوم یک خط روند صعودی با حمایت نزدیک به سطح ۳,۶۰۰ دلار تشکیل شده است. اولین مقاومت در روند صعودی اتر نزدیک به سطح ۳,۸۰۰ دلار است. با ادامه داشتن رشد قیمت اتر، اولین مقاومت اصلی هم نزدیک به سطح ۳,۸۵۰ دلار است. اگر قیمت اتر به بالای مقاومت ۳,۸۵۰ دلاری برسد تارگت بعدی‌اش سطح ۳,۹۰۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی سر راه اتر، نزدیک به سطح ۴۰۰۰ دلار است.

اگر اتریوم نتواند خودش را به بالای سطوح مقاومت ۳,۸۰۰ و ۳,۸۵۰ دلار برساند، می‌تواند یک روند اصلاح نزولی را آغاز کند. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۳,۷۰۰ دلار است. با ادامه داشتن ریزش قیمت اتر، حمایت اصلی بعدی سطح ۳,۶۸۰ دلار و سپس ۳,۶۰۰ دلار است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.