واکنش نهنگ‌های بازار بعد از ریزش بیت‌کوین!

واکنش نهنگ‌های بازار بعد از ریزش بیت‌کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Oklink، تعداد معاملات رمزارز بیت کوین به دلیل ریزش شدید قیمت، افزایش یافته است. همچنین داده‌ها ارائه شده توسط Oklink نشان می‌دهد، تعداد فروش بیت کوین در یک معامله، به بیش از ۵۰۰ عدد نیز رسیده است. نهنگ‌های بازار منجر به افزایش تعداد معاملات این رمزارز شده‌اند. برای اطلاع از خبر واکنش نهنگ‌ها بعد از ریزش بیت‌کوین با بیتستان همراه باشید.

واکنش نهنگ‌ها بعد از ریزش بیت‌کوین

پس از اینکه تعداد معاملات بیت کوین در آخر هفته کاهش یافت، نهنگ‌ها که بیشتر در روزهای کاری هفته فعال هستند، منجر به افزایش معاملات بیت کوین شدند. قبل از اینکه تعداد معاملات کاهش یابد، بیت کوین جهشی از خود در روز ۱۴ سپتامبر نشان داده بود، که امکان داشت بازتابی از معاملات بزرگ دیگر باشد.

پس از اینکه اصلاح ۱۵ درصدی صورت گرفت، نهنگ‌های بازار تعداد معاملات خود را در رمزارز بیت کوین افزایش دادند. اگرچه افراد به دنبال فروش دارایی بیت کوین خود هستند، اما نهنگ‌ها تمایلی به فروش دارایی خود ندارند.

ریزش قیمت بیت کوین

اندیکتاتورهای زنجیره‌ای مانند Spent Volume Age Bands by Glassnode، که تعداد معاملات را در شبکه شناسایی می‌کنند، بیان کردند:

سرمایه‌گذاران قدیمی بیت کوین دارایی خود را در بازار نفروختند، علاوه بر این، فروش دارایی‌ها و مقدار هزینه‌ای که از هر تراکنش به دست می‌آمد، به شدت کم شده است.

پس از اصلاح قیمت در ۲۱ و ۲۲ سپتامبر، نرخ هزینه‌های به دست آمده از تراکنش‌ها افزایش نیافته است. امروز بیت کوین با رشد ۴٫۵ درصد به قیمت ۴۲،۵۰۰دلار معامله می‌شد. ۲۱ سپتامبر این رمزارز به قیمت ۳۹۰۰۰ دلار رسیده بود در همان روز هم به قیمت ۴۰،۰۰۰دلار بازگشت. حجم معاملات بیت کوین همچنان پایین است.

منبع: U.Today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.