5 درصد کاهش بیت کوین و لیکویید شدن 312 میلیون دلار نقدینگی: چه چیزی پشت پرده‌ی ریزش قیمت در بازار کریپتو است؟

کاهش پنج درصدی قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

افت اخیر بیت کوین منجر به لیکویید شدن 312 میلیون دلار نقدینگی در بازار کریپتو شده است. این موضوع باعث شده که ارزش کل بازار کاهش یافته و خسارت سرمایه‌گذاران افزایش یابد. برای اطلاع از جزئیات خبر کاهش 5 درصدی قیمت بیت کوین و دلایل آن با بیتستان همراه باشید.

در حالی که میانگین قیمتی بیت کوین در حال حاضر 45000 دلار است، سقوط بیت کوین زیر این محدوده‌ی حمایتی قوی می‌تواند منجر به شروع اصلاح قیمتی بزرگ در بازار شود.

دوشنبه‌ی خونین به دلیل اطلاعات و داده‌های مثبت در پی تحرکات اخیر بیت کوین، برای بازار شگفت انگیز بود. اما ارائه دهندگان داده‌ها همزمان شاهد افزایش چندباره‌ی عرضه‌ها در صرافی‌ها بودند و افزایش وجوه در صرافی‌ها همواره نشانه‌ی منفی برای بازار محسوب می‌شود.

افت بازار آلت کوین‌ها در پی کاهش 5 درصدی قیمت بیت کوین

آلت کوین‌ها نیز با کاهش حجم و افت ارزش رمزارزهای بزرگ و توکن‌ها مواجه شده است. قیمت اتریوم و کاردانو به ترتیب 9 و 10 درصد کاهش یافت. پیش از این بازار به طور کلی با اصلاح 5-8 درصدی در هر دو جفت ارز مذکور و بیت کوین مواجه بود.

میانگین نسبت معاملات خرید به فروش برای مدت طولانی در حدود 98% درصد برای معاملات خرید باقی مانده است که نشان می‌دهد بازار بیش از حد داغ شده است. شاخص‌های مختلفی مانند شاخص قدرت نسبی نیز در بازه‌های زمانی بلندمدت مقادیر خرید بیش از حد را نشان می‌دهد.

اگرچه در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از رشد احتمالی در بازار وجود ندارد اما اطلاعات موجود در زنجیره نشان می‌دهد که بازار گاوی همچنان ادامه دارد و خرس‌ها در حال حاضر توانایی کنترل بازار را ندارند.

همچنین شاخص‌های زنجیره‌ای برای ورود ارزها نشان می‌دهد که فعلا هیچ فشار فزاینده‌ای برای فروش در بازار وجود ندارد و اصلاح فعلی کوتاه مدت است.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.