خرید ۲۴۳ میلیون دلار بیت کوین توسط MicroStrategy: پشت پرده سرمایه گذاری روی بیت کوین

خرید ۲۴۳ میلیون دلار بیت کوین توسط MicroStrategy
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

با توسعه استفاده از ارزهای دیجیتال و سوددهی خوب این سرمایه‌گذاری، اغلب دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ در رمز ارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند. در این میان سرمایه گذاری یک شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات در حوزه بیت کوین خبرساز شد. اما خرید ۲۴۳ میلیون دلار بیت کوین توسط MicroStrategy با چه هدفی انجام شده است؟

بر اساس گزارشات اخیر، شرکت اطلاعات تجاری MicroStrategy در خرید جدید خود ۲۴۲٫۹ میلیون دلار دیگر بیت کوین خریداری کرده است. همچنین طبق اخبار گزارش شده، مجموع خرید بیت کوین توسط این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ در حال حاضر ۴۱۹ میلیون دلار است.

شرکت MicroStrategy، اولین شرکت بورسی است که بخشی از تخصیص سرمایه خود را به بیت کوین اختصاص داده بود. با گزارش اولین اخبار خرید ۲۴۳ میلیون دلار بیت کوین توسط MicroStrategy، قیمت بیت کوین در نمودارها سیر صعودی پیدا کرد.

خرید بیت کوین از اداره پست بریتانیا: آیا کاربران paypal را به پست مرکزی ترجیح خواهند داد؟

برای خواند ادامه خبر کلیک کنید
خرید بیت کوین توسط MicroStrategy

هدف از خرید ۲۴۳ میلیون دلار بیت کوین توسط MicroStrategy چه بود؟

چند ماه قبل این شرکت برای اولین بار تصمیم گرفت تا بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کند. مدیران عالی رتبه MicroStrategy  در مصاحبه‌های خود این‌گونه عنوان کردند که، هدفشان از خرید بیت کوین، راهی برای جلوگیری از تورم بوده است.

مدیر عامل MicroStrategy گفت:

سرمایه گذاری در بیت کوین از استراتژی جدید تخصیص سرمایه ما است. ما به دنبال به حداکثر رساندن ارزش سهام این شرکت  برای سهامداران هستیم و این سرمایه گذاری به این معنی است که بیت کوین، به عنوان گسترده ترین ارز دیجیتال پذیرفته شده در جهان پذیرفته خواهد شد. بیت کوین بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است که باعث بازگشت مناسب سرمایه گذاری بلند مدت است و بسیار مناسب تر از نگهداری پول نقد برای ما است.

این شرکت در حال حاضر تقریبا ۳٫۱۶ میلیارد دلار از بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان را در اختیار دارد. میانگین قیمت خرید آن ۲۷۷۱۳ دلار برای هر سکه است. همچنین علاوه بر خرید ۲۴۳ میلیون دلار بیت‌کوین توسط MicroStrategy، این شرکت در ماه اوت ۱۷۷ میلیون دلار بیت کوین خریده بود.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.