خرید بیت کوین از اداره پست بریتانیا: آیا کاربران paypal را به پست مرکزی ترجیح خواهند داد؟

خرید بیت کوین از اداره پست بریتانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

پذیرش بیت کوین در ماه‌های اخیر در سراسر دنیا در حال افزایش است. از رسانه‌های خرده فروشی، که اعلام می‌کنند مشتریان می‌توانند با استفاده از بیت کوین خرید کنند تا اینکه السالوادور به طور رسمی بیت کوین را به عنوان یک مناقصه قانونی پذیرفت. با اینکه قانون پذیرش بیت کوین در اغلب کشورها درحال تصویب است، اما اخبار داغ مربوط به خرید بیت کوین از اداره پست بریتانیا است، که امروز منتشر شده. با بیتستان همراه باشید.

گزارش‌ها حاکی از این است که اداره پست بریتانیا، اجازه خرید بیت کوین را از طریق مشارکت جدید به کاربرانش می‌دهد. Swarm Markets، شرکت مبادله رمزنگاری مستقر در آلمان، با اداره پست بریتانیا وارد یک همکاری جدید شده است. این همکاری، به کاربرانی که هویت خود را از طریق برنامه پست الکترونیکی EasyID تایید کرده‌اند اجازه می‌دهد تا مستقیما از وب سایت‌های Swarm به ارزهای رمزنگاری شده دسترسی داشته باشند و آن‌ها را خریداری کنند.

آیا بیت کوین و اتریوم دوباره افت قیمت خواهند داشت؟

اینجا بخوانید

در قانون جدید خرید بیت کوین از اداره پست بریتانیا، کاربران تنها با چند کلیک می‌توانند کوپن‌های ارز رمزنگاری شده را خریداری کنند. سپس می‌توانند برای رمزگشایی‌هایی مانند بیت کوین از آن استفاده کنند. این امر کارشناسان بازارهای مالی را نگران کرده است.

کارشناسان مالی هشدار داده‌اند که سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده بسیار خطرناک است. بنابراین، هنگام خرید آن‌ها باید به کاربران هشدار واضح و مختصری داده شود. همچنین نگرانی‌هایی در مورد ارتباط دارایی‌های ناپایدار به عنوان ارزهای رمزنگاری شده با اداره پست در قانون جدید خرید بیت کوین از پست بریتانیا وجود دارد.

وارن شوت(Warren Shute)، برنامه ریز مالی می‌گوید:

وقتی مردم ارزهای رمزنگاری را خریداری می‌کنند، باید با هشدار و شفاف سازی به آن‌ها در خرید کمک کرد و به آن‌ها گفت که ممکن است بسیار کمتر از آنچه خریداری کرده‌اید را در هنگام فروش پس بگیرید و یا اصلا سود نکنید. خرید آنلاین رمزنگاری از طریق یک بستر سرمایه گذاری صورت می‌گیرد زیرا مخاطب انتظار این بستر را دارد، اما خرید بیت کوین از اداره پست بریتانیا معقول نیست.

Swarm Markets معتقد است که این مشارکت باعث می‌شود افراد بتوانند در زمینه رمزنگاری شروع به کار کنند. فیلیپ پیپر(Phillip Pieper)، یکی از بنیانگذاران Swarm Markets می‌گوید:

با سهولت و ایمن سازی خرید بیت کوین و اتریوم، افراد بیشتری می‌توانند در زمینه رمزنگاری شروع به کار کنند.

خرید بیت کوین از پست بریتانیا

خرید بیت کوین از پست بریتانیا یا paypal؟

راه‌های بی‌شماری برای خرید بیت کوین در انگلستان وجود دارد. صرافی‌هایی مانند Binance  ،Coinbase و Gemini در این کشور، در حال فعالیت هستند و این خدمات را به ساکنین انگلستان ارائه می‌دهند.

ماه گذشته، PayPal اعلام کرد که قصد دارد گزینه‌های رمزنگاری خود را برای شهروندان بریتانیایی گسترش دهد. کاربران بریتانیایی در حال حاضر، قادر به خرید، فروش و ذخیره بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده در حساب‌های PayPal خود نیستند.

اگرچه ویژگی “Checkout with Crypto” که در دسترس کاربران ایالات متحده قرار گرفته بود قرار نیست در انگلستان در دسترس باشد، اما با این وجود پی پال روش جدیدی را برای مشتریان خود برای قرار گرفتن در معرض رمزنگاری ارائه داد. PayPal به کاربران این امکان را می دهد که رمز ارزهای پایه به ارزش ۱ پوند را خریداری کنند.

سخنگوی اداره پست انگلستان در مورد مشارکت با Swarm Markets گفت:

دسترسی به محصولات و خدمات به طور فزاینده‌ای به صورت آنلاین در حال پیشروی است و ما با راه اندازی یک برنامه رایگان به نام  Post Office EasyID، به این تغییر واکنش نشان دادیم. به مردم اجازه می‌دهد هویت دیجیتالی امن خود را بر روی تلفن‌های هوشمند خود بسازند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که به راحتی در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، سرمایه گذاری کنند

در پی تصویب قانون خرید بیت کوین از اداره پست بریتانیا، اداره پست انگلستان افزود: کمیسیون خرید بیت کوین و رمز ارز خریداری شده از طریق برنامه EasyID در Swarm Markets را دریافت نخواهد کرد. اما Swarm Markets هزینه استفاده از نرم افزار تأیید هویت خود را به اداره پست پرداخت می کند.

منبع: newsbtc

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.