PayPal به کمیاب شدن بیت کوین دامن می‌زند!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آذر ۱۳۹۹

براساس گزارشی که به تازگی توسط شرکت سرمایه‌گذاری کریپتوکارنسی، Pantera Capital منتشر شده، با افزایش قیمت چشم‌گیر اخیر بیت کوین این رمزارز به شدت کمیاب‌تر شده است. یکی از دلایلی که این شرکت خاطرنشان کرده شرکت پی‌پال بوده است و گزارش داده که بسیاری از بیت کوین‌های تازه استخراج شده توسط PayPal جمع‌آوری می‌شوند. با کم‌تر شدم موجودی در گردش بیتکوین، قیمت آن نیز می‌تواند افزایش یابد.

از طرفی پذیرش بیت کوین توسط شرکت PayPal می‌تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت این رمزارز داشته باشد. بر اساس این گزارش، پی پال ۷۰ درصد موجودی در گردش برترین رمزارز بازار را در اختیار دارد:

وقتی PayPal وارد دنیای کربپتپکارنسی‌ها شد، حجم بازار آن به شدت شروع به افزایش یافتن کرد و در حال حاضر تقریبا ۷۰ درصد از عرضه‌ی جدید بیت کوین را از آن خود کرده است.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت‌های PayPal و Cash App در حال خرید تمام بیت کوین های تازه منتشر شده هستند. 

سیاست قیمتی بیت کوین به صورتی برنامه‌ریزی شده که به مرور زمان افزایشی باشد و با پذیرش بیشتر آن نیز تقاضا برای خرید بیشتر شده و این رمزارز کمیاب‌تر شده؛ نکته‌ای که وجود دارد این است که عامل آخر یعنی کمیاب شدن به این افزایش قیمت کمک می‌کند.

شرکت پی پال دارای ۳۰۰ میلیون کاربر فعال است و با فراهم کردن بستری برای خرید ارزهای دیجیتال، گام بزرگی برای پذیرش بیشتر این حوزه برداشته است.

در حال حاضر خریدن بیت کوین‌ بسیار راحت‌تر از بازار گاوی سال ۲۰۱۷ صورت می‌گیرد؛ علاوه بر PayPal، شرکت‌های دیگری مانند Cash App و Robinhood در حال پذیرش کریپتوکارنسی‌ها هستند.

و‌در انتها باید بگوییم که پذیرش گسترده‌تر می‌تواند منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شود.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “PayPal به کمیاب شدن بیت کوین دامن می‌زند!

  1. ensi javadi گفته:

    سلام وقت بخیر
    ایا شما سایت بیت کوین رایگان هست تایید می کنید و ایا میشه برداشت زد از این سایت؟؟؟

    • Editor-in-chief گفته:

      سلام دورد بر شما یک سری سایت ها بیت کوین رایگان میدن اما امکان برداشت ندارند و معمولا فقط وقت شما رو تلف می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.