قرارداد باشگاه بارسلونا با پلتفرم Ownix لغو شد!

لغو قرارداد باشگاه بارسلونا با Ownix
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

براساس گزارشات ارائه شده، روز پنجشنبه باشگاه بارسلونا که یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای اسپانیا است قرارداد بازاریابی با NFTها با اونیکس را لغو کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر لغو قرارداد باشگاه بارسلونا با Ownix با بیتستان همراه باشید.

لغو قرارداد باشگاه بارسلونا با Ownix

لغو این قرارداد درست پنج روز مانده به عرضه اولین NFT توسط باشگاه بارسلونا در پلتفرم اونیکس رخ داد. براساس گزارشات اخیر، لغو این قرارداد به دنبال دستگیری یکی از کلاهبرداران رمزارزها در اوایل روز پنجشنبه صورت گرفت.

علاوه بر این، گزارشات نشان می‌دهند پلتفرم Ownix که بر روی بلاک‌چین اتریوم فعالیت دارد، با یکی از کلاهبرداران ارتباط دارد.

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای که منتشر کرد بیان کرده بود:

با توجه به اطلاعات دریافتی امروز که مغایر با ارزش‌های باشگاه است، ورزشگاه بارسلونا به این وسیله قرارداد ایجاد و بازاریابی دارایی‌های دیجیتال NFT با Ownix ​​را لغو می‌کند.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از این لیکویید شدن بیت‌کوین به دست آورید

افت ۸ درصدی منجر به لیکویید ۵۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین شد!

تیم‌های ورزشی در سرتاسر جهان NFTها را به عنوان راهی برای درآمدزایی و افزایش مشارکت طرفداران مورد بررسی قرار داده‌اند. باشگاه بارسلونا در سال‌های اخیر با مشکلات مالی شدیدی مواجه شده است و مدیر عامل آن فران ریورتر (Ferran Reverter) در اکتبر به خبرنگاران بیان کرده بود که باشگاه در اوایل امسال از لحاظ فنی ورشکست شده است.

منبع خبر: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.