منچسترسیتی قرارداد خود با شرکت مشکوک کریپتویی را لغو کرد!

لغو قرارداد منچسترسیتی با شرکت مشکوک کریپتویی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: امروزه بسیاری از باشگاه‌های ورزشی بر روی پروژه‌های بلاک‌چین سرمایه‌گذاری می‌کنند و یا رمزارزهای اختصاصی خود را ضرب می‌کنند. مدیران منچسترسیتی هفته گذشته قراردادی با 3KEY Technologies عقد کرده بود. اما دلیل اصلی لغو قرارداد منچسترسیتی با شرکت مشکوک کریپتویی چیست؟

لغو قرارداد منچسترسیتی با شرکت مشکوک کریپتویی

منچسترسیتی، اولین باشگاه فوتبال انگلیس، پیشتر از قرارداد با 3KEY Technologies خبر داده بود. با اعلام وجود گمانه‌زنی‌های در مورد اینکه این شرکت وجود خارجی ندارد، مدیران این شرکت لغو قرارداد منچسترسیتی با شرکت مشکوک کریپتویی را تایید کردند.

قرارداد منچستر با شرکت مشکوک کریپتویی

افت ۸ درصدی منجر به لیکویید ۵۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین شد!

برای خواندن جزئیات خبر کلیک کنید

این قرارداد مشکوک در 12 نوامبر علنی شد. منچسترسیتی اعلام کرد که نام تجاری این شرکت رمزنگاری را در دارایی‌های دیجیتال خود به نمایش می‌گذارد و در رویدادها آن را تبلیغ می‌کند.

پس از اینکه مشخص شد، هیچ یک از چهار مدیر اجرایی 3KEY، از جمله مدیر ارشد بازاریابی، Ryan S. Hodder، هیچ گونه حضور آنلاینی در اینترنت نداشته‌اند، کارآگاهان منچستر سیتی نسبت به این قرارداد مشکوک شدند.

لغو قرارداد منچستر سیتی با شرکت مشکوک

تنها وب سایت مرتبط با 3KEY که فعلا در حال فعالیت است، پروژه ارزهای دیجیتال را به عنوان یک پروژه مالی غیرمتمرکز (CDF) توصیف می‌کند. این سایت طراحی خوبی نداشته و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی پروژه را مدیریت می‌کند، به کاربران ارائه نمی‌دهد.

اینکه این پروژه در تبلیغات خود، متوسط بازده سالانه 150 درصدی را تضمین می‌کند و ادعا می‌کند که 100 درصد مشتریان از آن راضی هستند، برای اثبات مشکوک بودن آن کافی است.

FC Barcelona در 18 نوامبر، قرارداد خود با بازار توکن غیرقابل تعویض Ownix، را فسخ کرد. مشاور این شرکت غول رمزارز اسرائیلی، موشه هوگ (Moshe Hogeg)، با اتهام به سرقت، پولشویی و حمله، در 18 نوامبر دستگیر شد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.