آینده بازی های کریپتویی چگونه پیش خواهد رفت؟

آینده بازی های کریپتویی با سلطه بیشتر رمزارزها در صنعت گیم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

رمز ارزها به سرعت در حال افزایش تاثیر خود در عرصه‌های مختلف هستند و حتی در زمینه‌هایی مثل فوتبال، فیلم و حتی آهنگسازی نیز ورود پیدا کرده‌اند. به دلیل این که مردم علاقه زیادی به حضور در این بازارها دارند، کمپانی‌هایی مثل کمپانی‌های بازی سازی در حال گرد آوری بستری هستند تا رمز ارزها را به صنعت بازی نیز بیاورند. به عنوان مثال اپل در اپ استور خود، راه ورود برنامه‌های NFT را باز کرد. در ادامه قصد داریم آینده بازی های کریپتویی را که در حال تغییر و تحولات بسیار زیادی هستند، بررسی کنیم. با بیتستان تا انتها همراه باشید.

بازی های مبتنی بر رمز ارزها، توانستند در زمان مناسب، مخاطبان خاص خود را پیدا کرده و بسیاری را با خود همراه کنند. این به مردم امکان می‌دهد که هم بازی کنند، هم از طریق بازی خود، به کسب درآمد بپردازند.

در حال حاضر، یکی از بزرگترین زیر شاخه‌های رمز ارزها، انواع بازی های کریپتویی هستند. جالب است بدانید که بر اساس گزارشات منتشر شده، توکن‌های مربوط به بازی ارزشی بالغ بر ۱۳ میلیارد دلار پیدا کرده‌اند. این در حالی است که تا پایان ماه جولای، این میزان تنها ۷٫۹ و در اواسط ژوئن، ۳٫۶ میلیارد دلار بوده است.

آینده بازی های کریپتویی

این میزان جهش نشان می‌دهد که دنیای ارزهای دیجیتال، به سرعت در حال توسعه و پیدا کردن طرفدار هستند. هیچ کس از این که هم سرگرم شود، هم پول به دست آورد، ناراضی نیست، از این رو گیمرها و کسانی که به گیم علاقه زیادی دارند، از این فرصت استثنایی استفاده می‌کنند.

سباستین بورجت، یکی از پیشتازان این عرصه می‌گوید:

“اگر این فعالیت‌ها در درجه اول سرگرم کننده نبودند، آن گونه که الان شاهد هستیم، مزایای اقتصاد متعلق به بازیکنان و مالکیت واقعی برای جلب توجه و حفظ کاربران در مقیاس وسیع وجود نداشت”

در واقع، بسیاری از مفسران استدلال می‌کنند که باید پا را فراتر گذاشته و به همه این امکان را بدهیم که با بازی کردن، پول به دست آورند. کسب درآمد در حین بازی یک کار بزرگ است، اما نتایج بزرگ‌تری هم به همراه دارد. مثل ساخت اجتماعی مهربان و تاثیر گذار و سازنده.

دیوید هنسون می‌گوید:

“بازی برای کسب درآمد” به عنوان یک ژانر جدید دایمی در صنعت بازی‌ها معرفی می‌شود و من معتقدم که ژانرهای جدید دیگری که تنها از طریق فناوری NFT امکان پذیر هستند، هنوز ظهور نمی‌کنند. “

سباستین بورجت تأکید کرد که:

“ما در این صنعت هنوز جوان هستیم و پیش بینی بر اساس آنچه در حال حاضر دیده می‌شود، کار سختی است.”

آینده بازی های کریپتویی

آینده بازی های کریپتویی از دیگاه منتقدان:

با این که آینده بازی های کریپتویی بسیار روشن تلقی می‌شود، اما برخی افراد نظرات منفی در این باره دارند. به عنوان مثال توسعه دهندگان احتمال می‌دهند که اگر بازی های کریپتویی رشد داشته باشد و امکان کسب درآمد نیز بهبود یابد، شاهد تخلفات و تقلب‌های زیادی در این عرصه خواهیم بود.

به عنوان مثال استفاده از ربات‌های هوشمند که در طول شبانه روز اقدام به بازی کنند و برای صاحبان خود درآمد هنگفتی به ارمغان بیاورند.

با کنار گذاشتن چنین استدلال‌ها و نظرات منفی، احتمال می‌رود که آینده بازی های کریپتویی بسیار روشن و امیدوار کننده خواهد بود.

منبع: cryptonews

شما به عنوان یکی از افراد علاقه مند به حوزه کریپتو کارنسی، با ورود رمز ارزها به صنعت بازی موافق هستید؟ آینده بازی های کریپتویی  را چگونه مشاهده می‌کنید؟

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.