بازی WonderHero با امکان خرید و فروش از طریق NFT رونمایی خواهد شد

بازی RPG
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۰

بازی‌ها نیز به سمتی پیش می‌روند که امکان خرید و فروش با NFT را در خود ایجاد کنند. بازی جدیدی که قرار است رونمایی شود و به نوعی از این این قابلیت در خریدهای درون برنامه‌ای خود نیز استفاده خواهد کرد، بازی WonderHero نام دارد. در ادامه با بیتستان همراه باشید تا این بازی را به صورت کامل معرفی کنیم و نحوه خرید و فروش در آن با NFT‌ها را بیان کنیم.

بازی WonderHero

بازی WonderHero که جزو بازی‌های نقش آفرینی ویدیو است، به اولین پروژه سرمایه گذاری Polkastarter Labs، بازوی سرمایه‌گذاری جدید Polkastarter تبدیل شد.

در این بازی، بازیکنانی که نماینده آخرین انسان‌های باقی مانده پس از جنگ هسته‌ای هستند، باید به زمین برگردند و با هیولاهای وحشی مبارزه کنند.

بازیکنان می‌توانند توکن‌های غیرقابل معاوضه را در قالب قهرمانان، سلاح‌ها و سایر اشیاء جمع آوری کرده و سپس آن‌ها را در بازار NFT به مجموعه داران دیگر بفروشند. فروشگاه WonderHero قرار است در ماه اکتبر راه اندازی شود.

WonderHero به بازیکنان اجازه می‌دهد بین حالت نبرد و حالت مسابقه‌ای یکی را انتخاب کنند. همچنین سه مسابقه وجود دارد که هر کدام مزایای رزمی خاص خود را دارند.

این بازی دارای یک نشانه حکمرانی به نام WND است که برای خرید سلاح، قهرمانان و موارد دیگر استفاده می‌شود. برای شروع بازی نیاز دارید که قهرمان و سلاح خود را بخرد.

دانیل استکهوس (Daniel Stockhus)، مدیرعامل Polkastarter می‌گوید WonderHero مناسب‌ترین انتخاب به عنوان بازوی سرمایه گذاری پروژه است:

سابقه تیم به همراه ایده‌ها و آینده‌ای که دارد، ما را متقاعد کرد که این پروژه انتخاب درستی است. این با آخرین ابتکار ما، Polkastarter Gaming مطابقت داشته و بسیار هیجان زده‌ایم که این بازار هیجان انگیز را با هم توسعه دهیم.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.