اپل دروازه ورود NFTs به اپ استور را باز کرد! بازی های بلاک چینی این بار در اپل استور

بازی های بلاک چینی این بار در اپل استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

اپل یکی از غول‌های شرکت‌های فناوری که در حوزه‌های بسیار زیادی از تولید گوشی موبایل و لپ تاپ گرفته تا گجت‌های الکترونیکی و هوشمند فعالیت دارد، این بار در فکر این است که راه ورود بازی های NFT در اپل استور را هموار تر کند. این پروژه که نزدیک به یک دهه است در دست توسعه و بهبود قرار گرفته، احتمالا به زودی روی کار خواهد آمد. با ورود بازی های بلاک چینی در اپل استور، گیمرها و افرادی که دوست دارند بازی کنند، می‌توانند خریدهای خود را در بستر رمز ارزهای دیجیتال انجام دهند یا از این طریق درآمد هم داشته باشند. برای مشاهده جزئیات این خبر تا انتها با ما همراه باشید.

اپ استور یا همان اپل استور، یک فروشگاه مجازی برای افراد دارای گوشی‌های آیفون است که می‌توانند در آن به خرید بازی و اکانت بپردازند. اپل در رابطه با اپ استور خود، قوانین بسیار سخت و پیچیده‌ای را وضع کرده و همین قوانین باعث به وجود آمدن محدودیت برای افرادی شده که از آن استفاده می‌کنند.

اپل بر امنیت اپ استور تاکید زیادی دارد و از زمانی که رمز ارزهای دیجیتال وارد اقتصاد شده‌اند، مواضع سفت و سختی را در پیش گرفته بود و اجازه ورود این نوع از ارزها را به اپل استور نمی‌داد. اما این بار خبرهایی به گوش می‌رسد که نشان از باز شدن دروازه ورود NFTs به اپ استور را می‌دهد.

NFTs چیست و چه کاربردی در اپل استور خواهد داشت؟

NFTs چیست و چه کاربردی در اپل استور خواهد داشت؟

NFT مخفف عبارت Non-Fungible Token و به فارسی به معنای توکن غیر قابل تعویض است؛ این توکن‌ها از فناوری بلاکچین برای ایجاد دارایی‌های دیجیتال منحصر به فرد استفاده می‌کنند که قابل تعویض نیستند. به عنوان مثال رمز ارزهایی مانند بیت کوین و اتر منحصر به فرد نیستند و قابلیت جابجایی دارند، همچنین شما می‌توانید بیت کوین خود را با بیت کوین فرد دیگری عوض کنید. در مقابل از هر NFT فقط یک نسخه وجود دارد و به همین دلیل آن‌ها را غیر قابل معاوضه می‌نامند.

شما با NFTها می‌توانید اقدام به خرید اکانت یا نرم افزار موبایلی خاصی در اپ استور کنید، به توسعه دهنده خود کمک مالی برسانید و … . همچنین ورود NFT به اپ استور می‌تواند راه بازی های بلاک چینی در اپل استور را هموارتر کند و همان طور که در بخش قبل گفتیم، بتوانید به کسب درآمد نیز بپردازید.

در ادامه می‌توانید این مقاله را نیز بخوانید:

آیا NFT ها فقط مختص به دنیای هنر هستند یا کاربردهای بیشتری دارند؟

اهمیت بازی های NFT در اپل استور چیست؟

همان طور که می‌دانید، شما برای رساندن کمک مالی خود به توسعه دهنده مورد علاقه‌تان، باید از درگاه پرداختی خود اپل استفاده می‌کردید، در این بین اپل نیز از بابت تراکنشی که شما انجام می‌دادید، مبلغی را تحت عنوان کارمزد برداشته و مابقی را به حساب توسعه دهنده و ایجاد کننده برنامه یا بازی موبایلی واریز می‌کرد.

این امر سبب شده بود تا نارضایتی‌های زیادی در بین خود مردم و به خصوص توسعه دهندگان نرم افزاری ایجاد شود. با ورود انواع NFT و در کل بازی های بلاک چینی در اپل استور، شما خواهید توانست به صورت مستقیم و بدون واسطه (درگاه بانکی اپل) پول مد نظرتان را به حساب صاحب برنامه و بازی بریزید.

با این حال Apple Inc این خبر را اعلام کرد که قصد دارد تا پایان ماه اوت، محدودیت‌های خود را برای اپ استور لغو کند، همین امر باعث شده تا توجهات بسیار زیادی به حوزه رمز ارزهای دیجیتالی NFT جلب شود و خواهان زیادی پیدا کند.

منبع خبر: thenewscrypto

در بیتستان می‌توانید تحلیل تخصصی در رابطه با خرید و فروش آلت کوین‌ها را مشاهده کنید و با استفاده از این اطلاعات، شروع به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال نمایید. برای مشاهده می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تحلیل قیمت آلت‌کوین‌ها
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.