دستگاه بیت‌کوین دیگری در بارسلونا به سرقت رفت!

سرقت دستگاه بیت کوین در بارسلونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۰

جرایم مربوط به حوزه رمزنگاری در چند وقت اخیر در اسپانیا در حال افزایش است. به طوری که در آخرین جرم صورت گرفته، یک دستگاه خودپرداز بیت‌کوین در شهر بارسلون به سرقت رفت. برای اطلاع از خبر سرقت دستگاه بیت کوین در بارسلونا با بیتستان همراه باشید.

دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین کیوسک‌هایی هستند که به افراد اجازه می‌دهند بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با استفاده از پول نقد یا کارت نقدی خریداری کنند. بر اساس گزارشات اخیر، اسپانیا بیشترین تعداد دستگاه خودپرداز رمزنگاری را در اروپا دارد. این کشور با ۱۸۵ دستگاه خودپرداز، چهارمین کشور از نظر تعداد دارندگان این دستگاه‌ها در جهان است.

بر اساس گزارشات ارائه شده، روز جمعه پلیس اسپانیا در حال تحقیق در مورد سرقت یک دستگاه خودپرداز بیت‌کوین بود. سارقان این دستگاه را در پی حمله به یک صرافی ارزهای دیجیتال در یکی از محله‌های ثروتمند بارسلون، دزدیدند.

نیروی پلیس کاتالونیا، Mossos d’Esquadra در این مورد گفت:

سرقت خودپرداز حوالی ساعت ۳ بامداد رخ داده است.

بر اساس گزارشات،منابع پلیس بیان کردند که سارقان، دستگاه خودپرداز را از مغازه‌ای در خیابان بتهوون در منطقه ساریا به سرقت برده‌اند، اما پلیس کماکان از تایید محل دقیق سرقت خودداری کرد.

سرقت دستگاه خودپرداز بیت کوین

این حادثه جدیدترین حادثه مربوط به بیت‌کوین در اسپانیا نیست. چند روز پیش، یک تکنسین اسپانیایی گزارش داد که از او سرقت شده است.

می‌توانید خبر سوزانده شدن بیش از ۴ میلیارد دلار توکن LUNA توسط ترا را در زیر بخوانید

برای مشاهده خبر کلیک کنید

سرقت بیت‌کوین‌های زرین دنتزل (Zaryn Dentzel)

زرین دنتزل (Zaryn Dentzel)، مدعی شد که پنج نفر کلاهدار میلیون‌ها یورو ارز دیجیتال را از خانه‌اش در مادرید سرقت کردند. سارقان چشمان او را بستند، دوربین‌های امنیتی خانه را غیر فعال و او را کتک زدند. سپس او را مجبور کردند رمز عبور یک حساب آنلاین حاوی ارزهای دیجیتال خود را که ده‌ها میلیون یورو بیت‌کوین در آن نگهداری می‌کرد، به آن‌ها بگوید. با این حال، سارقان در سرقت رمزارزهای او ناموفق بودند.

حملات کریپتو به ندرت اتفاق می‌افتد. یکی از معروف‌ترین حملات امسال، حمله ۶۰۰ میلیون دلاری Poly Network و حمله باج افزار Colonial Pipeline است. 

به گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده، ارزش کل معاملات انجام شده توسط باج افزارها در نیمه اول سال ۲۰۲۱، ۵۹۰ میلیون دلار بود. بسیاری از جرایم بیت‌کوین نیز در بریتانیا، هنگ کنگ، استرالیا و نیوزلند ثبت شده است.

منبع خبر: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.