شیبا اینو به اپلیکیشن کیف پول بیت‌پی اضافه شد

اضافه شدن شیبا اینو به اپلیکیشن کیف پول بیت‌پی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آذر ۱۴۰۰

طبق آخرین اخبار رسمی منتشر شده، بزرگترین شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال یعنی BitPay، میم‌کوین شیبااینو را به اپلیکیشن کیف پول خود اضافه کرده است. با اضافه شدن شیبا اینو به اپلیکیشن کیف پول بیت‌پی، امکان نگهداری، مبادله و معامله این ارز دیجیتال برای کاربران کیف پول بیت پی فراهم خواهد شد. با بیتستان همراه باشید.

بر اساس اعلامیه منتشر شده در روز پنجشنبه، BitPay (بزرگترین شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال) Shiba Inu را به اپلیکیشن کیف پول خود اضافه کرده است. اضافه شدن شیبا به بیت پی، امکان نگهداری، خرید و مبادله این ارز دیجیتال توسط  بسیاری از کسب و کارها و بازرگانان تحت پشتیبانی این شرکت پرداختی را فراهم می‌کند.

حال شیبااینو در جمع رمزارزهای تحت پشتیبانی BitPay مثل بیت‌کوین، اتر، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین، دوج‌کوین و چندین استیبل‌کوین دیگر قرار می‌گیرد.

پشتیبانی دیگر کمپانی‌های بزرگ از شیبااینو:

در ماه گذشته هم Newegg، خرده‌فروش لوازم الکترونیکی اعلام کرد که شیبااینو را قبل از تعطیلات کریسمس پذیرش می‌کند. Newegg اولین مشتری BitPay است که این کار را انجام می‌دهد.

غول شرکت‌های سینمایی جهان یعنی AMC نیز تایید کرد که در اوایل سال ۲۰۲۲ ارز دیجیتال شیبااینو را به مجموعه روش‌های پرداختی خود اضافه خواهد کرد.

در ماه آوریل، مدیر اجرایی BitPay گفت که دوج‌کوین ۱۰٪ از کل حجم پرداخت شرکت را تشکیل می‌دهد.

شرکت BitPay در آتلانتا مستقر است و به تنهایی توانسته به پذیرش ارزهای دیجیتال توسط تاجران و شرکت‌های بزرگ زیادی، کمک کند.

CoinGate، یکی از رقیببان بزرگ BitPay نیز در ماه نوامبر اعلام کرد از Shiba Inu پشتیبانی می‌کند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.