کاربران اوپن سی، ایردراپ توکن اوپن‌دائو را دریافت کردند

دریافت ایردراپ توکن اوپن‌دائو توسط کاربران اوپن سی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۰

یک ایردراپ بزرگ دیگر به مناسبت کریسمس در فضای کریپتوکارنسی صورت گرفت. OpenDAO یک پروژه غیرمتمرکز با محوریت فعالیت در صنعت NFT است. این پروژه، روز جمعه گذشته توکن بومی خود به نام SOS را عرضه کرد. پروژه اوپن‌دائو نزدیک به ۵۰ درصد از توکن‌های عرضه شده را در قالب یک ایردراپ به کاربران OpenSea (بزرگ‌ترین بازار توکن‌های غیر مثلی) اختصاص داد. در ادامه با بیتستان همراه باشید تا به خبر دریافت ایردراپ توکن اوپن‌دائو توسط کاربران اوپن سی بیشتر بپردازیم.

دریافت ایردراپ توکن اوپن‌دائو توسط کاربران اوپن سی

روز جمعه یک توکن جدید توسط پروژه OpenDAO عرضه شد. این پروژه ۵۰ درصد از عرضه توکن SOS (توکن بومی خود) را به کاربران OpenSea، بزرگترین بازار موجود در حوزه NFT، اختصاص داد.

میزان هدیه دریافتی هر کاربر در OpenSea بر اساس فاکتورهای، میزان مبلغ سرمایه گذاری شده در OpenSea و تعداد تراکنش‌های صورت گرفته از تاریخ ۱ فوریه محاسبه می‌شود.

روش انتخابی OpenDAO برای توزیع توکن بومی خود، تا حدی به پیشرفت‌های اخیر پیرامون OpenSea مربوط می‌شود. با افزایش محبوبیت NFTها در سال ۲۰۲۱، OpenSea جایگاه خود را به عنوان یک بازار پیشرو برای کلکسیون‌های دیجیتال تثبیت کرد. کاربران OpenSea مدت‌ها امیدوار بودند که تیم حامی شبکه، توکنی را راه‌اندازی کند تا مالکیت پروژه در اختیار جامعه کاربران قرار گیرد.

ایردراپ توکن یک رویه رایج در حوزه کریپتوکارنسی و به ویژه DeFi است تا کاربر جدید جذب شود.

افزایش قیمت توکن SOS:

جالب است بدانید که بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش توکن SOS در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸۹٪ افزایش یافته.

بعد از این ایردراپ و رشد نجومی SOS در عرض یک شب، ارزش بازار این پروژه تقریباً ۲۹۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. داده‌های Etherscan نیز نشان می‌دهد که SOS بیش از ۱۳۰,۰۰۰ کاربر دارد. البته این میزان کاربر بدون شک به مرور افزایش خواهد یافت.

منبع: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.