صرافی BitMEX توکن خود را معرفی کرد: ایردراپ برای کاربران صرافی در راه است

ایردراپ توکن جدید صرافی BitMEX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۰

صرافی BitMEX قرار است توکن خود را با نام BMEX راه‌اندازی کرده و در یک ایردراپ آن را بین کاربران فعلی و جدیدش تقسیم کند. BitMEX یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌‌هایی است که زیر نظر قوانین وزارت دادگستری ایالت متحده فعالیت می‌کند. برای اطلاع از جزئیات خبر ایردراپ توکن جدید صرافی BitMEX با بیتستان همراه باشید.

BitMEX در این خبر اعلام کرد که ایردراپ توکن BMEX تا اول فوریه ۲۰۲۲ در کیف‌پول‌های این صرافی عرضه خواهد شد. کاربران جدید (۵۰هزار نفر اول) بعد از تکمیل احراز هویت این صرافی می‌توانند ۵ توکن BMEX  و ۱۰ تتر (USDT) دریافت کنند. کاربران فعلی این صرافی توکن BMEX را در حین معامله دریافت خواهند کرد.

همچنین این صرافی به ازای دعوت از ۳ نفر برای عضویت، ۱۵ توکن BMEX به فرد معرفی کننده اعطا خواهد کرد (هر 3 نفر باید در این صرافی احراز هویت کرده باشند).

BitMEX اعلام کرد توکن BMEX بیشتر برای پاداش دادن به کاربران و رشد اکوسیستم BitMEX هزینه خواهد شد. ۲۰% این مقدار برای کارمندان و ۲۵% نیز برای ادامه تعهد به اکوسیستم و خود توکن هزینه می‌شود.

مزایای توکن BMEX برای هودلرها

BitMEX در ژانویه 2022 یک لایت‌پیپر برای هودلرهای این توکن منتشر خواهد کرد که شامل مزایای این توکن خواهد بود. از این مزایا می‌توان به تخفیف کارمزد معاملاتی برای هودلرها اشاره کرد.

صرافی اسپات BitMEX نیز در اوایل سه ماهه دوم ۲۰۲۲ راه‌اندازی می‌شود و سپس توکن BMEX در این صرافی لیست خواهد شد.

منبع: theblockcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.